今日,一返到學校又俾個義賣既活動搞到個腦都傻埋啦。
個消息太突然,話唔可以再義賣落去,
因為會被小食部投訴,
我超呆。
點解?做善事都會困難重重既?
而且,D老師完全無諗過我為義工而煩既感受,
往往只會同我講,尼樣太麻煩。cut。尼樣驚校方會反對,cut,尼樣會打擾人,cut。。。。
唔該無玩我啦。我唔係樣樣野都會受得起架。
竟然樣樣野都要反對,點解又要強逼我做主席呢。
幸好,今日,有校工捐款、老師光顧、同學支持,
先可以清到6佰幾蚊既貨。
特別要多謝yoyo、家寶、林俊、細wing、佩珊、阿冼既幫手。
無佢地,今日既貨我真的唔知點算。
=========================================
終於,見佐家長啦。拎佐成績表,全班尾三,
唉…俾老師狂踩,
預佐的事。
因為真的好差,
每一科只是剛剛合格,
懶的後果是這樣的。
希望自己會為身邊的家人而努力向上啦。
今次既家長日,要多謝珊姐既媽媽,無佐佢,
我拎唔倒成績表………
真的多謝洗。。。。
|