沉晚又再次失眠,
好慘。再加上半夜三更俾電話煩屎。
今日,一起生就肚瀉喔。
之後由長宏跑去青衣運動場,
點知屎人林X彤遲佐成個鐘都未到,
話塞車,
最終搞到我發脾氣走人。以後都無再約我去做運動丫。次次都遲到。
之後,返屋企,沖涼洗頭。
就去珊姐屋企整pancake佢吃丫。
因為佢生日,
哈。連佢阿爸阿媽都話好味,
證明我手勢真的唔差。
2點幾,就同真姐去MK喔。
又去吃超辣魚蛋。無奈。
5點幾就去影貼紙相,
唉…兩個人影,真的好貴下。
之後,陪佢去美孚返工。
哈哈。係老世面前吃pancake雪糕唔洗錢喔。仲係任吃。
點知唔捨得走,係度搗亂,
仲跑去琴琴果度買M記。
10點幾,佢地收工。
老世話去吃宵夜,我拉埋琴琴去。
4個人吃,$200幾,又係老世請。
佢對我地真的好好。
12點終於返到屋企。
又沖涼洗頭。
點知阿爸竟然用風筒幫我吹頭。
真的覺得佢好著緊我。
但係,我到家陣都無為佢存出過d 乜,只係掛住玩。有時仲講大話,
係唔係變壞佐呢我?
講真,今日真的好累。兩日,我都無休息過。點算?好累丫。。
不過。無所謂啦。
|