沉日先覺得返學無癮。
但today 又覺得幾好玩喔。
可能我太瘋掛!
全世界既人先會陪我癲。
放心,我唔係受到咩剌激丫。無再誤會!!!!
放學,去搵ms lum問可唔可以參加返個班會旅行。
原來得喔。
而且,老師話跟本唔會亂佐條數,
因為多佐可以撥入班會。
哈哈。好happy.
到時我會整我自制既pancake去架啦!!!!