星期六,係婦女節。我知道大陸有好多地方都有慶祝活動。
而尼一日,知唔知仲有咩特別日子呢?
就係思敏生日啦。
我、珍華有陪佢慶祝架。
去佐玩餾冰,
哈哈。人生裡第一次,勁好玩。
唔洗一個鐘就識得餾喔。
都係多得yoyo既指導姐……
但係我跌佐勁多次,搞到果d工作人員都認得我丫。因為我次次跌時,都會走過黎,唔記得先奇。
餾完冰,當然去影貼紙相,
今次既相相影得幾靚喔。特別我,搞笑到爆。哈哈。
可惜,過膠時移佐位,影響佐個效果。無奈。
7點幾,去細wing 、becky 買蛋糕去珍華屋企,
而我做整pan cake,
哈哈。
唔係我讚自已,真的幾好味架。。。。邊個想吃,我都會整俾你地吃架。
之後,我地做佐一D非常下流既事,但超爆笑。
11點散人。
但真的好開心。
哈哈。終於到今日啦。
同真姐7點幾就出門口囉。
去深圳東門。
我買佐勁多野。
之後,去少年宮,同真姐、海少(姐夫仔)影相
嘩。果度真的好靚,
特別果條路,
我真的超鐘意。好舒服,係果度散步。俾我係果度逗留一世我都願。
8點幾,去世貿果度吃晚餐就走人啦。
但姐夫仔同真姐就開始沉默,
我唔知點形容。
不過,唔理咁多,
我真的超開心。
之前,所有既煩惱我都已消失洗。
哈哈。
但係短短兩日既時間裡,我就用佐$800幾啦。
跟著日子唔知點算,來緊有好多人生日架?
點算????
|