bbq~初3a
10點半到了黑沙YA是我們最早
死人合益咁鬼遲先來~搞錯AR~
Dennis&惠珍透爐~
竟然囉唔救報紙~我&細粒出去買~
行反來個陣我地好好人幫人地囉包炭入去~
食左小小野就去左玩水~
正~!玩波~我跌親~好彩無流血~
肚餓了~上番去食野~
狂飲水~
之後就同sao~容~又落過水
3個傻婆個到癲~好低能囉~
攝影師子健幫我地影相~
爆多相的說~呵呵~xD~真係唔好p0上FB ar!~
玩夠了~去沖良~好似洗來洗去個身都總係有沙~
正來正去都係滴水牛仔褲~
好似咩d水反屋企咁!~
最後燒埋d魚旦就走~
媽唔比我咁晏歸家~ya~10點幾反到屋企~
其實我真係好想同佢地玩埋個game先走~
個身好唔書服~即刻去沖良洗頭~
洗3~真係洗到我隻手超累~
過左幾次水都總係有沙~唉~
灘係張床到~累到訓著左~
@@!
看見你們我回想起我和你1起的時候
ps只記著初3a美好的回憶已經足夠!
|