2010 年 6 月 19 日 星期六  |
| 2010-06-19 |
分類: 未分類 |
7點起身~去swim~爽
不過好累~
下午諗住訓教~
點知原來要去個個咩嘉模講壇~
題目:人類起源的考古發現與探索~
本來都幾有興趣~
點鬼知個個野講到我就來恰著~
1粒中+8個字~
總要聽2場~
悶~so第2場走堂~
去陪amy kt食埋m記~去埋玩具城~
回家去~
番到屋企都已經6點~
之後去學野~
點知我記錯時間~
唉~超嬲~
我總要跑去添~
真係超累囉~今晚1定要訓反個令教先得~
好唔爽ar!!!~點解我會記錯時間~
|
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 168 | »
|
|