*********************************
有點兒討厭打bloG~
快要考畢業試了~
但係點解我總好似好得閒咁~
現在呢1刻好愁緒囉
唔係我唔想努力~係提唔起勁來~
唉~
點算牙而家呢個狀態~
最唔中2星期一~
次次星期一都多野做到咩咁~
最後一堂美術~
從此在我人生中也再沒有美術堂了~
開心xd~@@
考試NA~考試NA~考試NA~
係時候要認真D~
係時候要努力D~
唔可以再係咁~