▁▂▃▄▅▆▇█▉〝深情〞£─♂日記♀██▇▆▅▄▃▂▁
______▁▂▃▄▅▆▇█▉★◤¥〝歡迎£光臨〞¥◥☆██▇▆▅▄▃▂▁
cheong1405
暱稱: 昌
性別: 男
國家: 香港
« January 2016 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
中五又完了
2010-09-02
2007-03-11
2007-01-04
2006-12-24
文章分類
全部 (40)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
2006 年 10 月 19 日  星期四   晴天


星期四 分類: 未分類

今日好悶呀~~~~~~~

得罪哂人~~~~

好鬼死煩!!!!

 



2006 年 10 月 14 日  星期六   晴天


星期六 分類: 未分類

我地去camp既第二日,,一朝早,,

就上左去食早餐,,,跟住就做d活動,,

10點幾我地1紮【羅馬炮架】,,我地紮到隻手起水泡,,

紮左成粒鐘,,^^""終於紮好= =""

跟住我地即刻去入水彈^^"

我地3組鬥將d水彈 彈到遠,,

我地組好鬼搞笑- - 個水彈唔爆^^"碌到好鬼死遠-.-''

玩完a個之後就到將d水彈射去人到= =""

我地組最勁,,個水彈勁大,,佢地係個圈圈到中哂^^""

好好玩,,我地食完飯之後就返去坐船走人,,^^a個camp真好玩,,不過有人受傷,,

希望佢地快d好返!!^^



2006 年 10 月 13 日  星期五   晴天


星期五 分類: 未分類

今日去camp呀>v<好happy

不過都要12點幾先去得>''<等死我呀

我地班d人上堂果陣都無心機聽=.=''

只係諗住12點幾去camp-.-''

到左12點幾啦^^""

我地班d人即係變哂樣- - 上堂個樣﹝><﹞去camp果樣﹝^o^﹞

=.=''360度轉變-.-'' 去camp果陣我地要坐旅遊巴,,跟住又要坐船= =暈死我啦>~<""

我地到左果陣就即刻去買餸,,買完野之後就行鬼死咁遠入去個營到=0=''

果到個沙灘好鬼死靚呀^^""果到d bbq爐仲好靚,,

我地到左果到就首先換左佢地比d衫先= =""

我地分別有藍組,,橙組,,黑組,,,我就去左黑組- -"'''

跟住就係個禮堂到玩d無聊活動=0=""玩完活動成4點幾,,

跟住就到我最愛玩既野外定向= =||

個野外定向好鬼死好玩=0=不過累到死- -

玩完活動之後就出番去鬼死咁遠既 bbq爐到煮野食啦=0=

我地煮野果陣好好玩^^"",,煮出來好好食@v@""

我地最快煮完同洗哂d用具,,所以我地即刻返去個營果到""

我同呀蔡sir一路行一路傾計,,好happy~ 蔡sir好好人^_^

返到去之後,,我地就玩問答題,,

朱欣果組好奸囉,,,叫miss楊比貼士佢地,,好鬼死憎佢地\''/

玩完問答之後就10點幾啦=0='',,,,跟住我地就要去行夜山><

行夜山果陣好恐怖=.=係個天到掛住一個大蜘蛛網=...=

好驚,,,我見到隻蜘蛛好大隻><救命最驚蟲類架啦-.-

我最刻加快腳步,,跟住我地個組d人行錯路,,跟住我地覺得行錯路,,

跟住我地行番第二條路,,去到第二條路,,藍組個呀sir話佢地前面組有人比黑蜂針中,,

跟住我地行番落山,,有六個人中針,,佢地去左醫院到拔番d針出來,,

我地番到去之後,,就沖涼,,1點幾,,佢地番到來,,德成佢中左2x幾枝針- -""

我地就係咁玩,,成3點先訓,,

 



2006 年 10 月 12 日  星期四   晴天


星期四 分類: 未分類

今日去圖書館參觀@_@||

係圖書館到,,好鬼搞野,,

跟住5點鐘去模擬班,,

到6點鐘放,,

跟住就去補習= =||8點幾返到家中,,

好鬼累,,



2006 年 10 月 11 日  星期三   晴天


星期三 分類: 未分類

今日有小小唔舒服,,,(可能琴晚發燒啦)

不過都照返school,,,,

上數學堂我地係咁玩,,

呀張sir都唔罵我地,,,,

我真係想佢惡d囉=.=

不過我覺得張sir佢好好人既,,

食飯果陣我係咁畫張畫-.-||

要我地放學前交=.=~又點要畫得靚呀~個老師都傻傻地既- -||

上通識果陣來左位新既老師教我地幾日,,

不過我地伙咁玩=,,,=|||真係好happy,,

放學之後我地要係課室補課,,

我地成班係到係咁嘈,,

成5點先放得~''~