| «‹ January 2016 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2006 年 10 月 19 日 星期四  |
| 星期四 |
分類: 未分類 |
今日好悶呀~~~~~~~
得罪哂人~~~~
好鬼死煩!!!!
|
2006 年 10 月 14 日 星期六  |
| 星期六 |
分類: 未分類 |
我地去camp既第二日,,一朝早,,
就上左去食早餐,,,跟住就做d活動,,
10點幾我地1紮【羅馬炮架】,,我地紮到隻手起水泡,,
紮左成粒鐘,,^^""終於紮好= =""
跟住我地即刻去入水彈^^"
我地3組鬥將d水彈 彈到遠,,
我地組好鬼搞笑- - 個水彈唔爆^^"碌到好鬼死遠-.-''
玩完a個之後就到將d水彈射去人到= =""
我地組最勁,,個水彈勁大,,佢地係個圈圈到中哂^^""
好好玩,,我地食完飯之後就返去坐船走人,,^^a個camp真好玩,,不過有人受傷,,
希望佢地快d好返!!^^ |
2006 年 10 月 13 日 星期五  |
| 星期五 |
分類: 未分類 |
今日去camp呀>v<好happy
不過都要12點幾先去得>''<等死我呀
我地班d人上堂果陣都無心機聽=.=''
只係諗住12點幾去camp-.-''
到左12點幾啦^^""
我地班d人即係變哂樣- - 上堂個樣﹝><﹞去camp果樣﹝^o^﹞
=.=''360度轉變-.-'' 去camp果陣我地要坐旅遊巴,,跟住又要坐船= =暈死我啦>~<""
我地到左果陣就即刻去買餸,,買完野之後就行鬼死咁遠入去個營到=0=''
果到個沙灘好鬼死靚呀^^""果到d bbq爐仲好靚,,
我地到左果到就首先換左佢地比d衫先= =""
我地分別有藍組,,橙組,,黑組,,,我就去左黑組- -"'''
跟住就係個禮堂到玩d無聊活動=0=""玩完活動成4點幾,,
跟住就到我最愛玩既野外定向= =||
個野外定向好鬼死好玩=0=不過累到死- -
玩完活動之後就出番去鬼死咁遠既 bbq爐到煮野食啦=0=
我地煮野果陣好好玩^^"",,煮出來好好食@v@""
我地最快煮完同洗哂d用具,,所以我地即刻返去個營果到""
我同呀蔡sir一路行一路傾計,,好happy~ 蔡sir好好人^_^
返到去之後,,我地就玩問答題,,
朱欣果組好奸囉,,,叫miss楊比貼士佢地,,好鬼死憎佢地\''/
玩完問答之後就10點幾啦=0='',,,,跟住我地就要去行夜山><
行夜山果陣好恐怖=.=係個天到掛住一個大蜘蛛網=...=
好驚,,,我見到隻蜘蛛好大隻><救命最驚蟲類架啦-.-
我最刻加快腳步,,跟住我地個組d人行錯路,,跟住我地覺得行錯路,,
跟住我地行番第二條路,,去到第二條路,,藍組個呀sir話佢地前面組有人比黑蜂針中,,
跟住我地行番落山,,有六個人中針,,佢地去左醫院到拔番d針出來,,
我地番到去之後,,就沖涼,,1點幾,,佢地番到來,,德成佢中左2x幾枝針- -""
我地就係咁玩,,成3點先訓,,
|
2006 年 10 月 12 日 星期四  |
| 星期四 |
分類: 未分類 |
今日去圖書館參觀@_@||
係圖書館到,,好鬼搞野,,
跟住5點鐘去模擬班,,
到6點鐘放,,
跟住就去補習= =||8點幾返到家中,,
好鬼累,, |
2006 年 10 月 11 日 星期三  |
| 星期三 |
分類: 未分類 |
今日有小小唔舒服,,,(可能琴晚發燒啦)
不過都照返school,,,,
上數學堂我地係咁玩,,
呀張sir都唔罵我地,,,,
我真係想佢惡d囉=.=
不過我覺得張sir佢好好人既,,
食飯果陣我係咁畫張畫-.-||
要我地放學前交=.=~又點要畫得靚呀~個老師都傻傻地既- -||
上通識果陣來左位新既老師教我地幾日,,
不過我地伙咁玩=,,,=|||真係好happy,,
放學之後我地要係課室補課,,
我地成班係到係咁嘈,,
成5點先放得~''~ |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | »
|