| «‹ January 2016 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2006 年 10 月 5 日 星期四  |
| 星期四 |
分類: 未分類 |
今日- -||上英文堂比呀sir罰左2次- -||
=.=||都唔知搞咩- -
跟住上音樂堂,,我後面果個唱到走哂音=.=||哈哈
笑死我,,
食完飯之後上體育堂,,
我同呀飛飛打到=.=||成面汗=.=||
跟住我打到個羽毛球甩毛=.=||haha
放學之後,,
我去上模型班,,
上到六點就去補習,,
好鬼累- -||
近排好少上MSN= =||
|
2006 年 10 月 4 日 星期三  |
| 星期三 |
分類: 未分類 |
今日,,好悶,,
放學果陣去合唱團既集會,,
幾好玩既,,
= =不過得2個男仔= =||
好悶呀~~ |
2006 年 10 月 3 日 星期二  |
| 星期二@@~|| |
分類: 未分類 |
今日,,神咁鬼早起身= =||累到爆*||
跟住沖左個涼就返學= =~||
食完午飯之後,,我比呀sir罰哂我地企左係後面,,
好火囉~ - -|| (比人整都要比人罰,,)
放學果陣又要我地留,,=.=||我仲要趕住去補習嫁ma,,
呀sir都痴痴地既,,,
補習果陣同前面果2個女仔傾計= =||
今日又多左1位補習同學=0=||
跟住補完之後就返屋企,,
8點半到,,又去田灣拎d野,,
成9點先返= =...||
好累呀!@#!$!$@%#^#$&^@&!%^! |
2006 年 10 月 2 日 星期一  |
| 星期一 |
分類: 未分類 |
今日係國慶翌日,,唔洗返學\^0^/ 正
跟住下午同肥恆去黃竹坑游水\^_^/
不過佢冇帶身分證= =||
搞到要等佢呀媽送來,,
佢呀媽仲未到果陣我同肥恆一齊參觀我既舊校@@||
好懷念以前既舊校,,,
今天好累^__^|| |
2006 年 10 月 1 日 星期日  |
| 星期日 |
分類: 未分類 |
今日係國慶,,BUT好無聊,,
成日係到傾MSN,,傾傾下都唔知原來6點幾啦,,
跟住煮飯- -~||
食完飯之後睇電視,,
=.=||睇煙花@o@||
睇完之後~就訓lu~ - -|| (無聊) |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | »
|