| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 9 月 25 日 星期一  |
| 星期一 |
分類: 未分類 |
今天,,早上=o=||上英文堂,,,突然之間要我地默書-.-||
好在我平時都有溫下^_^||都拎到75分,,=.=||
跟住下午週會果陣我地睇現代舞呀ma,,
一開始,,我見到d人著住果件衫有燈-.-||
跟住,,我地就係到講,,d衫會唔會流電既呢,,a_a||跟住我地係咁傾係咁笑,,
果個司儀好搞笑a_a|| 講d野好kai~- -||
跟住有2個女仔係到表演,,短頭髮果個,,=.=||見到就想嘔,,=.=||
長頭髮果個姐姐仔就好靚下-o-|| 跟住我同老師講,,
睇a d咁既節目點解唔幫我地預備嘔吐袋呢,,=.=||
6:30 去補習-.-|| 補習果陣仲搞笑,,d人輪流去廁所=0=(包括我-.-||)
跟住呀sir同呀傑講你唔好搞到個廁所地下濕哂呀||跟住d女仔係咁笑,,
我前面果2個女仔笑到痴肺-.-||
跟住返去果陣,,我地去金冠到買野食,,佢地係到係咁玩野,,
跟住佢地傾左包《媽咪面》個名成3分鐘,,一個話佢叫老母面,,,一個話怪獸面-.-||
跟住我同佢地講唔好哂時間啦,,佢地先至簡左包《媽咪面》-.-||
跟住我地行去M記到買包包食,,呀傑話要一個麥香雞包,,不過話要走菜走醬-.-||
跟住我同佢講不如走埋d雞啦-.-||,,,
跟住慢慢咁行返屋企,,^_^||
|
2006 年 9 月 24 日 星期日  |
| 星期日 |
分類: 未分類 |
今日訓到成12點先起身=v=|| 3個月來訓得最遲既一日=.=||
跟住,,起左身之後就食野>v<|| 跟住下午無野做
同人傾msn~= =|| 比我知道左個天大既秘密-.-||
到左六點幾,,就煮飯-o-||
今日第一次試整小白菜=v=||
炒得幾好食,,,唔錯@_@|| ^_^||
食得好開心-o-|| 近排係咁學整野食,,因為遲d去camp要自己煮野食-|-
因為唔想食我地班既,,女仔,,煮出來既,,《食物》所以,,自己學煮-v-||
不過煮個陣比d滾油彈中仔手=.=|| 真慘,,=.=||
 |
2006 年 9 月 23 日 星期六  |
| 星期六 |
分類: 未分類 |
今日係星期六唔洗返學-v-正v_v||
因為係星期六所以訓到成10點鍾起身@o@||
跟住就玩電腦,,,到左12點到,,打比慧敏,
叫佢下午去玩o_o||點知原來佢仲訓緊-.-||
跟住,,佢叫我搵左人先@o@||跟住我搵肥恆,,fiona
佢地都去,,下午,,慧敏叫我幫佢燒d野,,跟住我幫佢燒左,,=.=搞到我來回行左2次=0=||
跟住下午3點幾見到司徒and美英佢地,,原來佢地係宿營果到返來=o=||
跟住5點幾fiona叫我去打羽毛球-.-跟住到左佢地又唔打=.=||搞到我帶左羽毛球拍去- -||
玩到7點半之後我用9秒9既速度返屋企=+=好在返得快,,如果唔係就死得- -
今日好累呀>o<
|
2006 年 9 月 22 日 星期五  |
| 星期五 |
分類: 未分類 |
今日早上,,返到學校見到1D既人著住便服,,
我差d唔記得佢地今日要去宿營-.-||
跟住我去儲物匱到拎野,,見到司徒and家慧,,
跟住同佢地傾左幾句,,就打鐘啦,,
返到班房,,老師同我地介紹一位女插班學=.=||
果個女插班生姓 鄧,,
放學之後,,我要趕住去舊生聚會,,所以好衝忙咁出左門口,,
之後返到學校見到好多舊朋友,,呀妹,,+_+
呀妹個頭電到捲起哂-.-||
跟住我同d同學同忻老師合照,,
我地叫忻老師比我地入去數學室到玩=v=
跟住忻老師應成左我地,,我地就上左去玩《魔力橋》=0=||
玩到成5點9到先走,,走果陣忻老師比左個碟我,,
個碟係講我地去上次宿營個d相
今日打住咁多先^_^88
|
2006 年 9 月 21 日 星期四  |
| HaPpY的一天 |
分類: 未分類 |
今日,,音樂堂果陣發生左件笑爆咀o既事,,''哈哈
就係有個同學比人引到佢笑到個咀個傷口爆左,,流血,,''
我地班同學係咁笑=.=''||不過都低佢死既-.-點解我咁講
因為個同學都幾黑人憎既,,,=.=''
跟住下午體育堂啦~'||
我同d同學係到係咁打羽毛球and排球=0=||
玩到好Happy,,不過歡樂o既時光過得真係快,,又係時候下課了,,
跟住放學啦~ 返到屋企就play 電腦,,跟住電話響,,
原來係徐xx Fiona 鄧xx 仲有個唔知乜水 打比我,,叫我明天4:30返小學bo
跟住咪話得囉~
跟住就去補習啦,,我地去補習之前去左公園到玩,,真happy
補習果陣比呀sir話我 魂遊太虛-.- 又話我o咀
真係好想><打佢
跟住60分鐘既痛苦經歷就完左啦
同d fd走啦~跟住佢地係到係咁玩,,
玩到成8點先返屋企,,
今天幾happy~ ^_^|| c_c |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | »
|