好耐冇打喇;P
因為呢排掛住搵張芸京.xd
其實我真系五知打咩好;ppppp
但系呢幾排我發現
為一個人而變系好定五好呢;0?
即系原來呢個世界
並五會因為冇左一個人而停止轉動.
日子都系繼續過
除非去到世界末日啦.
其實死左去五好;0?
橫掂都系死;p
但系諗諗下.
死其實先五系最可怕.
最可怕系出世為左等待死亡既人
成熟-幼稚
其實只系一線之間.
成熟既人五會話自己成熟而幼稚既人又成日話自己成熟
相反.
成熟既人又一定幸福;0?
我認為幼稚既人先幸福.
而偏偏明白左呢句說話之後.
已經五再幸福
因為明白左咩系五幸福.
成日以為自己所做既野好成熟.
往往回望番既時候,就會覺得果時既自己好幼稚
但系當你做左d好幼稚既野,
回望番就會會心微笑.
笑當時既天真.
人.
真系可笑