cherie728
暱稱: cherie`xD
性別: 女
國家: 香港
愛人;*
 
 
 

2011 年 3 月 20 日  星期日  


                                                                         

 之前同chantszyan.
本來好生疏好生疏.
好似根本就五熟甘.
致電你恐怕不方便 但是其實我想約見
過去愉快在旋律中記念 偏偏不可再現
偶爾在線遇見有禮貌的勸勉那隔膜其實明顯


就系甘喇;]
但系兩個星期入面
又變番開學甘fd.
老實講.
好似發夢.xdddd
真的 我怕你有天連知己都不要

所以我真的很怕.
但現在我相信你.;DDD
你應感到榮幸.xdxdxd

掛念你所以想通電 但是其實更想看見
我厭倦了在頻率中碰面 很想真的見面
你我像故事線 到最後總會變
看結局還待明天


所以我成日打比你.;]

所以我真系好中意成長呢首歌.
因為我都成長緊;dd

發表時間:2011-03-20 09:31 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2011 年 3 月 17 日  星期四  


                                                                         

 我好嬲.
嬲你既一視同仁
好小氣ar我.v.
五系講好要say g00dbye咩.
我知我令.但系都五好再搵我.
我接受五到l0l.
http://tieba.baidu.com/f?kz=907541584
勁驚囉.
爆左甘點.
omg.
下面仲有人話4月4號日本沉t!m
frightening
--------------------------------------------------
大方ar大方.你死左去邊.
umm.
可能我黎m.佢要避忌下.
都系慢慢來比較快.


比個not mature既人搞到我被條fish洗腦.

發表時間:2011-03-17 09:07 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2011 年 3 月 16 日  星期三  


                                                                         

CHANTSZYANBABIIIIII.
你系五系人妖.xd
是男是女隨便你怎麼想.
我愛人講既.
其實如果你真系中意馬嬲.
甘你就五好諗甘多.
追啦:)
但系要做個有責任既人.
五好一腳踏兩船.
因為我最憎呢d人.
所以王子呢方面.
雖然五好甘坦白話你中意女人.
但系如果你想分手.
就五好拖.
拖落去你又五開心.
我五中意我babiii五開心.
因為我都五開心架/_______\
我系米好好先.
總之.
do the thing you want to do;D
i will support you.
bytheway.
d0n't make anybody feel unhappy.
if you don't want i feel angry.
we will do best friend;D
L0VEYOU.
---------------
沒有管他們是非 敢與我嬉戲
叫我發現誰是我的真知己
在我給別人猜忌 肯替我出氣
無論競賽怎樣殘酷 友誼第一是你

假如感激我運氣不如多得有著你
投緣難講理 歎世界 亦要牽手上機
一人一口氣做到未洩氣 沒法不一起
這種不捨不棄 大過天和地
我肯交換去做你
彷如孖女這份愛願叫世間知己
記得不捨不棄 沒有猜和忌
我肯交換去做你 我的感覺也屬你
------
BABY.I LOVE YOU;D
LOVEYOUUNTILYOUDON'TLOVEME
CHANTSZYAN.XDDDD

我都有打番你架.
系米好SWEET先

發表時間:2011-03-16 09:04 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]