CHANTSZYANBABIIIIII.
你系五系人妖.xd
是男是女隨便你怎麼想.
我愛人講既.
其實如果你真系中意馬嬲.
甘你就五好諗甘多.
追啦:)
但系要做個有責任既人.
五好一腳踏兩船.
因為我最憎呢d人.
所以王子呢方面.
雖然五好甘坦白話你中意女人.
但系如果你想分手.
就五好拖.
拖落去你又五開心.
我五中意我babiii五開心.
因為我都五開心架/_______\
我系米好好先.
總之.
do the thing you want to do;D
i will support you.
bytheway.
d0n't make anybody feel unhappy.
if you don't want i feel angry.
we will do best friend;D
L0VEYOU.
---------------
沒有管他們是非 敢與我嬉戲
叫我發現誰是我的真知己
在我給別人猜忌 肯替我出氣
無論競賽怎樣殘酷 友誼第一是你
假如感激我運氣不如多得有著你
投緣難講理 歎世界 亦要牽手上機
一人一口氣做到未洩氣 沒法不一起
這種不捨不棄 大過天和地
我肯交換去做你
彷如孖女這份愛願叫世間知己
記得不捨不棄 沒有猜和忌
我肯交換去做你 我的感覺也屬你
------
BABY.I LOVE YOU;D
LOVEYOUUNTILYOUDON'TLOVEME
CHANTSZYAN.XDDDD
我都有打番你架.
系米好SWEET先
|