ding.
原來我真系好樣衰.
一禁左個制
成個blog 黑白左囉
lmao.
不過
簡單就是美:)
況且我個blog
仲有我愛人.張芸京.xd
_--------------------------
我可以做宅女.xd
睇番好耐之前.
果個卓文萱做既eggfriedrice.xd
甘點解會睇呢.
系因為聽左佢片尾果首歌.
點解會聽呢.
五講喇
因為真系吹得太遠喇.
重點系.
竟然一日睇曬喇.
睇到12:30到啦.
----------------------------
就系甘.
愛人我愛你(k)(k)(k)♥♥ |