今日我去左圖書館睇書!!
我當然要睇下有冇我最愛既作者既書啦!!
哈哈!!真係有呀,,仲係有2本tim呀!!~~
寧靜d書真係好好睇的!!
有機會一定要去睇呀!!
我包保你地睇過一次,以後一定會不段搵寧靜d書睇呀!!
因為我都係咁..嘻嘻