2 0 1 6 H A P P Y N E W Y E A R !!
又一年啦!! 今日我好開心呀!! 可以約到阿姍去睇戲: 紀念日
我以為會好多人睇戲, 所以就早d去買飛, 點知我12點45左右去到豪華戲院
我先發現原來仲有超超超多位呀!!  
咁我唔理啦, 我仲以為早, d人未黎買飛啦!! 哈哈
之後我就去左join左阿姍啦!! 佢係旺角A2出口, 但個陣我行左去朗豪坊個邊,
我由C3行返A2出口, 行左超遠呀!! 之後見仲有D時間, 就去左朗豪坊行個圈
我順便去左無印良品買D小食, 點知條隊好長, 都要等5,6個人
買完野都1:45啦! (買左睇1:50個場  ) 之後我地急急腳行返過去, 其實我地都唔係好識路
好在趕到係2點去到, 都係遲左10分鐘姐, 哈哈 (本身可以早DD架, D燈位轉得太慢啦)
不過最恐怖係, 我地入到場, 竟然冇人帶位, 我地要自己摸黑行上去, 真係一步一驚心呀!!  
最後我地發現周圍都冇乜人, 就隨意搵個位坐啦!!
套戲都唔錯呀!! 兩個人相處真係唔簡單, 好多學問呢!! 哈哈
係波, 講返我今年的目標先, 上年仍有目標未做到
我今年仍要努力做運動, 減到得115LB就好啦!! 但我最最希望可以搵到一個可以一齊開開心心的人!!
2016我要加油努力!!
|