今日我非常累呀!!
平時的星期日我都是8點鐘到就起身,但今天我成9點先好唔情願咁起身...
早上同阿爸食完野之後,差唔多11點就番屋企,
之後番屋企到砌puzzle...好耐冇玩啦!!=]
***************************************************************
*****************************************************************************
琴日電視播左阿嬌的訪問,我第一時間上網睇番!!
我睇到想喊呀!!~
知道她很辛苦呀!!外人是不會明明她的問題的!!
但只是我們默默的支持她,她就會有動力工作的,
所以我會比之前更支持她!!
|