yiNG ソ 回憶錄
想追回逝去的時光,從來只是縹緲的幻象。
愈是努力去想,愈是變得模糊。
時間是留不住的,任你放多少個鐘,它還是會溜走。
回憶,是世上最美好,也是最殘酷的東西。
不要希望.更不想失望。

2009 年 3 月 8 日  星期日   清涼


砌puzzle 疲倦 分類: 未分類

今日我非常累呀!!

平時的星期日我都是8點鐘到就起身,但今天我成9點先好唔情願咁起身...

早上同阿爸食完野之後,差唔多11點就番屋企,

之後番屋企到砌puzzle...好耐冇玩啦!!=]

***************************************************************

*****************************************************************************

琴日電視播左阿嬌的訪問,我第一時間上網睇番!!

我睇到想喊呀!!~

知道她很辛苦呀!!外人是不會明明她的問題的!!

但只是我們默默的支持她,她就會有動力工作的,

所以我會比之前更支持她!!

 

 






訪客留言 (返回 cherry1112 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]