今日我好唔想番呀!!因為xxxx,搞到好唔舒服呀!!
但唔番又點得呀!!唉
遲d連個pt-Bowie都唔做,我又死梗啦!!
又要做番寄辦d野!!好煩呀!!~~
Rainbow今日教左佢做開d單要注意既野我知!!
係好易明,但變相我有好多野要做呀!!救命呀