yiNG ソ 回憶錄
想追回逝去的時光,從來只是縹緲的幻象。
愈是努力去想,愈是變得模糊。
時間是留不住的,任你放多少個鐘,它還是會溜走。
回憶,是世上最美好,也是最殘酷的東西。
不要希望.更不想失望。

2009 年 8 月 13 日  星期四   雨天


平淡一天 愉快 分類: 長沙灣工作

今天落大雨呀!!

阿Pan,阿Fred & LeungKui都冇番=.=

唔緊要啦!!我都冇乜野做!!哈哈

我仲可以幫阿Clipse tim,嘻嘻^^

食完lunch繼續做野!

因為LeungKui冇番,我要寄辨,但我幫阿Clipse做埋d單先寄辦!!

4點鐘寄完辦,阿Kit又俾d S/C 我 scan啦!!

不過我唔scan住,send埋d email先整!!個陣大約4點半!!

阿Kit睇到我未scan都話[你5mins都搞掂啦^^]

又真係既!!我4點半去scan,1陣就已經搞掂哂!!

之後出埋email tim呀!!

準時收工呀!!開心^^

 

 

 

 






訪客留言 (返回 cherry1112 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]