今日lunch個陣阿Fred走過黎同我講話下就同聽日都請假喎!!
我心諗;[無所謂啦,你都唔做了!!]
2點幾我仲唔見阿Pan番黎,先知佢下就請假番學校喎!!~
算啦!!佢都係番埋呢個月姐!!
之後阿Kit叫我估d野,係關於公事喎!!
我第一句就話[你放假呀??](因為我見到阿Kit數月曆,我以為......)
哈哈,我估錯左喎=]
原來係LeungKui唔做!!(不過,我都估到啦,佢成日都請假!!!)
阿Fred番到21號,LeungKu番到26號,阿Pan就31號(阿Pan可能會遲D轉PT)
明天又話有新人喎!!我都已經麻木哂嚕!!
希望呢次呢個會好d啦!!我唔想做咁多野了!!~~
|