yiNG ソ 回憶錄
想追回逝去的時光,從來只是縹緲的幻象。
愈是努力去想,愈是變得模糊。
時間是留不住的,任你放多少個鐘,它還是會溜走。
回憶,是世上最美好,也是最殘酷的東西。
不要希望.更不想失望。

2009 年 8 月 19 日  星期三   晴天


已經麻木了 疲倦 分類: 長沙灣工作

今日lunch個陣阿Fred走過黎同我講話下就同聽日都請假喎!!

我心諗;[無所謂啦,你都唔做了!!]

2點幾我仲唔見阿Pan番黎,先知佢下就請假番學校喎!!~

算啦!!佢都係番埋呢個月姐!!

之後阿Kit叫我估d野,係關於公事喎!!

我第一句就話[你放假呀??](因為我見到阿Kit數月曆,我以為......)

哈哈,我估錯左喎=]

原來係LeungKui唔做!!(不過,我都估到啦,佢成日都請假!!!)

阿Fred番到21號,LeungKu番到26號,阿Pan就31號(阿Pan可能會遲D轉PT)

明天又話有新人喎!!我都已經麻木哂嚕!!

希望呢次呢個會好d啦!!我唔想做咁多野了!!~~






訪客留言 (返回 cherry1112 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]