今天我覺得我好似同自己工作咁!!=]
因為成朝都冇乜點同人講過野!!
有人俾野我做,就係咁做,努力做!!嘻
LeungKui又冇番,我又要寄辦
算啦!!我都已經變得無所謂了!!
我都係差唔多3點先做寄辦,因為我做埋d單先!!哈哈
我4點幾就做哂我自己手頭上d野嚕,開心呀!!
之後阿Kit就叫我幫手開阿May d單喎!!
講真,我覺得開佢d單好煩呀!!~
所以我都同阿Kit講[唔想開阿May 單呀!!!]嘻
算啦!!反正我得閒姐!!我又好樂意的,哈哈
如果唔係幫阿Clipse做單,我6點10分就可以走lu,宜家要去到6點半先走人
|