這幾天,我們都在觀察3位新人的工作態度!!
首先,Apple這位我教她做單都知道,唔係我地唔要佢,佢都唔會做得長!!
點知真係俾我講中左,佢真係唔做啦!!
佢今日番黎搞埋d手續,拎番私人物品就走左lu!!
第二位Franco,佢話係中7,但佢d說話技巧我都比佢好呀=.=
做野又唔得喎!!好似講極都唔明既!!
最後一位我係最頂唔順架----LeeLa
佢做野都係好慢呀!!明明15分鐘搞得掂既,
佢可能要做成2個鐘都唔知做唔做得完=.=
我都唔明點解佢可以咁慢架!!
佢做唔黎,我又要幫佢做!!真係好麻煩呀!!
真係當我冇野做咁喎=.=
今日收工個陣,聽到Frankie,Kit,Doris,Grace講緊佢地3個!!
Frankie仲無啦啦講起我tim呀!!
話我入黎個陣好靜,到宜家識得插咀tim!!
阿Kit都話我好左好多,多講野好多!!
我好開心呀 我會再努力架啦!!
|