yiNG ソ 回憶錄
想追回逝去的時光,從來只是縹緲的幻象。
愈是努力去想,愈是變得模糊。
時間是留不住的,任你放多少個鐘,它還是會溜走。
回憶,是世上最美好,也是最殘酷的東西。
不要希望.更不想失望。

2009 年 9 月 25 日  星期五   晴天


改善很多 滿足 分類: 長沙灣工作

這幾天,我們都在觀察3位新人的工作態度!!

首先,Apple這位我教她做單都知道,唔係我地唔要佢,佢都唔會做得長!!

點知真係俾我講中左,佢真係唔做啦!!

佢今日番黎搞埋d手續,拎番私人物品就走左lu!!

第二位Franco,佢話係中7,但佢d說話技巧我都比佢好呀=.=

做野又唔得喎!!好似講極都唔明既!!

最後一位我係最頂唔順架----LeeLa

佢做野都係好慢呀!!明明15分鐘搞得掂既,

佢可能要做成2個鐘都唔知做唔做得完=.=

我都唔明點解佢可以咁慢架!!

佢做唔黎,我又要幫佢做!!真係好麻煩呀!!

真係當我冇野做咁喎=.=

今日收工個陣,聽到Frankie,Kit,Doris,Grace講緊佢地3個!!

Frankie仲無啦啦講起我tim呀!!

話我入黎個陣好靜,到宜家識得插咀tim!!

阿Kit都話我好左好多,多講野好多!!

我好開心呀我會再努力架啦!!

 






訪客留言 (返回 cherry1112 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]