星期五啦^^哈哈哈
做左成個月,聽日終於等到唔駛返工啦=]真係好開心呀!!~
呢幾日唔算太多工作要做丫!!~
輕輕鬆鬆又一天啦,卡卡卡
不過kit話個connie可能要調過答黎文件姐到,做我地d野
咁咪姐係要我教佢.我真係唔多想呀!!!
我唔係好識同佢溝通呀!!我驚講極佢都唔明呀!!唉~~
不過到時先再算啦!!