yiNG ソ 回憶錄
想追回逝去的時光,從來只是縹緲的幻象。
愈是努力去想,愈是變得模糊。
時間是留不住的,任你放多少個鐘,它還是會溜走。
回憶,是世上最美好,也是最殘酷的東西。
不要希望.更不想失望。

2013 年 7 月 14 日  星期日   晴天


行街=boring 分類: 未分類

 今天泰約左我出街, 2點半左右就到尖沙咀啦!!

但佢仲未到=.=

不過原來佢冇咩目標, 都係有路就行!!

不停講佢工作既野比我聽!!

但我想講, 我唔係太想知道既, 但又唔知點停佢, 所以我就一直咁聽佢講野啦>.<

行商場, 真係得行, 佢好似唔多想停留一陣睇下野咁!!

我地由尖沙咀一直行到旺角, 又熱又攰!!

最後我去左旺角配藥, 先可以抖下咋, 唔係真係攰死我啦!! so sad!!

p.s 我又唔算叫討厭佢, 但又唔係太有期待同佢見面!! 唔知自已想點!!

 






訪客留言 (返回 cherry1112 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]