今天泰約左我出街, 2點半左右就到尖沙咀啦!!
但佢仲未到=.=
不過原來佢冇咩目標, 都係有路就行!!
不停講佢工作既野比我聽!!
但我想講, 我唔係太想知道既, 但又唔知點停佢, 所以我就一直咁聽佢講野啦>.<
行商場, 真係得行, 佢好似唔多想停留一陣睇下野咁!!
我地由尖沙咀一直行到旺角, 又熱又攰!!
最後我去左旺角配藥, 先可以抖下咋, 唔係真係攰死我啦!! so sad!!
p.s 我又唔算叫討厭佢, 但又唔係太有期待同佢見面!! 唔知自已想點!!