yiNG ソ 回憶錄
想追回逝去的時光,從來只是縹緲的幻象。
愈是努力去想,愈是變得模糊。
時間是留不住的,任你放多少個鐘,它還是會溜走。
回憶,是世上最美好,也是最殘酷的東西。
不要希望.更不想失望。

2008 年 2 月 29 日  星期五   晴天


圖書館助理面試 愉快 分類: 見工

 今日我9點幾食完早餐就搭車出去lu...

搭左個幾鐘車先到..好累呀!!!

我去到就11點幾左右啦!!之後我整理好自己就去活動窒等in啦!!!!

我去到個陣都已經有好幾十個人係到等in啦!!!

佢係5個人一齊咁in架!!好簡單咋,佢問我地3條Q...

第1,你覺得圖書館助理係做D乜??

第2,如果有人係圖書館電話响左,我地應該點做??

第3,問我地有咩興趣??FOR ENG!!

我覺得我自己答得唔錯丫!!~~希望呢次得啦!!!

但要等成一個月咁耐...唉!!!!






訪客留言 (返回 cherry1112 的日誌)


mms 於 2008-03-11 05:12 PM 發表:
你得嘅~^^
bless u!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 Thank You!!
Posted at 2008-03-11 06:09 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Ching141026 於 2008-03-01 11:35 AM 發表:
等成一個月...咁又係耐左 d 既... =='
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 好似我表妹咁講,
真係請,等咁耐都係值得既!!
Posted at 2008-03-03 06:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ltc1994 於 2008-02-29 07:47 PM 發表:
問題都好淺,以你能力,應付有餘啦!如果佢真係請你,等一個月都值得啦!!係咪?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 都係既...如果真係請左我,第一時間話你知啦..ok??
Posted at 2008-03-03 06:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]