今日我9點幾食完早餐就搭車出去lu...
搭左個幾鐘車先到..好累呀!!!
我去到就11點幾左右啦!!之後我整理好自己就去活動窒等in啦!!!!
我去到個陣都已經有好幾十個人係到等in啦!!!
佢係5個人一齊咁in架!!好簡單咋,佢問我地3條Q...
第1,你覺得圖書館助理係做D乜??
第2,如果有人係圖書館電話响左,我地應該點做??
第3,問我地有咩興趣??FOR ENG!!
我覺得我自己答得唔錯丫!!~~希望呢次得啦!!!
但要等成一個月咁耐...唉!!!!