今日Vicky print d Attachment,真係print死佢啦!!有超多呀!!哈哈
唔知點解今日係最忙最攰既一日呀!!
早上Doris俾左一堆QRS我入,個陣我都仲未睇哂d email呀!!
有好多Order Not CFM呀=.=
今日又好多人大番喎,阿Jan & Grace都病左(我都想病呀!!)
下就係我最最最忙呀!!
首先係要幫阿Kit出哂S/C,勁多囉!!!我搵左阿Pan & Vicky幫我!!哈哈
之後我又要update ITS喎!!真係好攰呀
我仲諗住清哂所有野,點知係唔得架!!
因為Micaelle,Vicky,Pan都有野緊呀!!
我自己又唔得閒喎!!~
算啦!!做哂d急既就OK啦!!
希望聽日會順利啦!!唔好俾阿Kit捉到錯處啦!!嘻嘻
|