yiNG ソ 回憶錄
想追回逝去的時光,從來只是縹緲的幻象。
愈是努力去想,愈是變得模糊。
時間是留不住的,任你放多少個鐘,它還是會溜走。
回憶,是世上最美好,也是最殘酷的東西。
不要希望.更不想失望。

2009 年 11 月 19 日  星期四   寒冷


忙碌 疲倦 分類: 長沙灣工作

今日Vicky print d Attachment,真係print死佢啦!!有超多呀!!哈哈

唔知點解今日係最忙最攰既一日呀!!

早上Doris俾左一堆QRS我入,個陣我都仲未睇哂d email呀!!

有好多Order Not CFM呀=.=

今日又好多人大番喎,阿Jan & Grace都病左(我都想病呀!!)

下就係我最最最忙呀!!

首先係要幫阿Kit出哂S/C,勁多囉!!!我搵左阿Pan & Vicky幫我!!哈哈

之後我又要update ITS喎!!真係好攰呀

我仲諗住清哂所有野,點知係唔得架!!

因為Micaelle,Vicky,Pan都有野緊呀!!

我自己又唔得閒喎!!~

算啦!!做哂d急既就OK啦!!

希望聽日會順利啦!!唔好俾阿Kit捉到錯處啦!!嘻嘻




2009 年 11 月 18 日  星期三   寒冷


缺氧 呆滯 分類: 長沙灣工作

今日比起琴日又凍左啦

大家要著夠衫衫呀!!嘻嘻^^

早上到Vicky print Attactment啦!!

我冇幫佢對呀!!因為我要信佢嘛!!哈哈

今日都唔係好多ITS入,不過就勁多Order No Cfm做呀=.=

又要查又要Amendment喎!!好煩呀

Micaelle就幫Cowan做單呀!!

我地一定要做哂d野!!唔好俾阿Kit話我地冇做野呀!!嘻嘻=]

明天係最後一日啦,一定要清哂d野佢呀!!!!

**公司成朝都冇開冷氣,真係好焗呀




2009 年 11 月 17 日  星期二   寒冷


默默耕耘 愉快 分類: 長沙灣工作

今日阿Kit一連放3日假呀!!要努力d呀!!嘻嘻=]

早上我比較空閒一點點

但下午我開始忙了!!

入ITS 入到我傻呀>.<

超多喎!!我入左成日下就呀=.=

我終於知道阿Kit的辛苦啦!!~

今日都算好平靜咁渡過呀

明天要努力呀!!~

 

 




2009 年 11 月 16 日  星期一   寒冷


半睡眠 呆滯 分類: 英文班

每次到星期一,我都係勁眼訓架!!

我都唔知點解既??

可能要番學啦!!一聽書就好鬼眼訓呀!!

今日上堂我都唔知自已聽左d乜呀!!

成堂都係半睡眠狀態呀!!

因為我上個到有電腦用,所以我就上網係facebook瀏覽啦!!

我真係唔可以咁呀!!我要聽書先得呀!!




2009 年 11 月 15 日  星期日   寒冷


新開始 愉快 分類: 未分類

今日我做左個決定呀!!!

就係剪髮呀!!嘻嘻

冬天我好少會剪短頭髮呀!!但因為太長啦,所以就剪左佢啦!!

 

-------------------------------------------------------------

---------------------------------------------------------------------------

今日係元朗廣場睇阿SA呀!!~

佢真係好鬼瘦呀!!

 



« | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | ... | 229 | »