升左中之後真係忙到發癲o,o
開左咁耐qooza,連一粒字都未打過-v-
而家就等隻手運動下啦...
但係其實我都唔知講咩好xddd
好想日日都係學校買野食o/\o
可惜我太窮喇-3-
又番左小學xd(所以比何卓勳話-3-)
狂畫音樂室個黑板
chilam同jojo寫左好多令我就黎笑死既野xd
係呢到唔方便公開v3v(其實係因為太多我唔想打-v-)
好啦..我諗都打得差唔多啦~
我要做功課啦.
寶唄,我愛你們<3!(k)