| «‹ June 2021 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 10 月 15 日 星期五  |
| 15/10``充實的一天.v. |
分類: 未分類 |
今日真係好好玩xd
同馮凱琳,jojo&chilam番左小學,
個個老師都係咁問:
咦?你地點解唔洗番學既????
我地就要不停重覆講:
教師發展日呀!教師發展日呀!-v-
跟住,個*****唔知咩事係度鬧我地囉-,-
好憎佢啊\[]/!!!
到3點半左右,就走啦~
去仁立果邊既排球場搵我雨寶唄玩xd
白痴的我們係度扮耶穌釘十字架-v-
爆笑xddd
跟住D人走鬼哂,最後剩番幾丁友-,-
係度玩拍排球,輸左要比人隔住個圍欄打pat
玩左三次我輸兩次-3-
真係太失敗/3\
打到咁多啦~
多謝收睇=]!
|
網主回覆
哈哈xd
都唔知幾時再有咁既機會-v- Posted at 2010-10-16 08:34 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
唔識擺上黎o3o Posted at 2010-10-15 08:40 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|