梁粉,,,
sor..
我嬲錯左你><
唔好意思 ~
E家同你講sorry><
我希望有人可以體諒我,,,
有時,,,
有D野唔係我可以話事
所以我希望有人可以
當然我知上帝會保護我,,,
希望個開心,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
今日,,,
我發現,,我嬲錯左人
而且,,我發現,,嬲人都唔好玩
E家我應該.....樂觀D...