2005 年 12 月 2 日 星期五  |
終於考完試.....  |
今日,我終於考完試啦!
頌去行街街~
買左好多野喎~
總算係HAPPY的一日呀!
|
2005 年 12 月 1 日 星期四  |
好的一天......  |
今日,考地理.....
我做得地理科科長.....
當然唔會差啦~
頌要9:30放學喎~
我一定Happy啦!
美好的一天......
|
2005 年 11 月 30 日 星期三  |
歷史料考試  |
今日....
我歷史料考試....
考到一半就0訓左...
0訓.........
0訓到一半......
個死人老師就叫我起身......
叫我:「唔好0訓啦...起身啦...」 |
| « | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | » |
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|