happy nen year!!!
><
希望新一年人人多D錢!!!
個個成績好!!!
sleep...........
今日大多數時間都訓覺........
無野做....
唔~
今日下午4:00
我去左紅十字會聖誕party呀!
蔡曉彤都玩得幾happy
不過我一份禮物都無...
好傷心呀~
無同屋企人一齊過聖誕...
差D俾媽咪打
兒家我想同大家講:「merry x'mas!!!聖誕快樂!!!」
我希望每一對戀人都一個好好的結局