★厘
當故事失去美夢
美夢失去線索
而我們失去聯絡

一直愛著你
用我自己的方式

cherrylove21
暱稱: ;★`車厘=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
日誌統計
文章總數: 597
留言總數: 5046
今日人氣: 3
累積人氣: 17159
原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



今日

黃子華咩kim的outdoor笑死

ISx2

宜家又愛上左IS

因為某d原因拉xd

玩火柴

燒到手指-3-

bunsen burner真厲害-_-

Math

最憎蛇妖儀

小息之後LSx2

要匯報

我地講土地污染

講完之後同學問問題

軒哥係咁嫉我地

大哥牙

危害生命

不=死亡

只是對健康做成影響

個陣時係嬲到死

yui牙果d都好激動

之後黃sir叫我地冷靜d

仲話我地係咁多組入面最有point

個陣好感動T3T

lunch去左卓居

我同zoe狂鬧軒哥-___-

CHIN

無特別

ENG

304

聽到314的蛇妖在大聲鬧1A~_~

之後要去hall

無左我中意的FP

聽果條友講野

3L30放學時間佢仲講緊

講到4點先走得

同yui去圖書館

5點走

kim叔叔原來你咁柒-v-

Mathx2

想喊T3T

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2009-10-08 05:27 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



CL ing xd

教word -3-

一陣有我最唔中意既Math -v-

T3T

yuiyui等你黎搶1 =P

 

 


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2009-10-07 08:45 AM  [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



今日禮堂集隊

check校服

數學

悶字得個囧

中屎

改正作業改到嘔

ENG

無乜野攪囉

break

我做過什麼耶-v-?

在打蔡豪豪嘛-_-?

DT x2

這次比較難了點-_-

幸好也完成了xd

LUNCH

同妍去盈豐=P

轉堂時

劉腳腳無拉拉走入黎叫名-_-

放學要留係圖書館重改中屎作業

叫左我個名 凸

放學我還要choir呢

d0wn d0wn

囧神還左笑-v-

中文

鄭sir講心理變化

我寫左心理變態0v0

GEOG.

Fung Fung來了xd

因為要處理3A而遲了上來-_-

狂傾計-3-

I.S

羲哥和朱生去swimming

得番我同邱嘉怡

蠻好的^0^

放學跑到locker

再跑到圖書館重改

比劉腳腳話我色盲

再跑到music room

再陪zoe到下面

再上music room

但見唔到zoe

又跑到學生會看看

誰不知她到了music room -_______-v

唱歌歌-0-

0k既

牙Ann high到你牙^^''

然後放野locker

買野飲and回家去 0rz

 

 

 

 


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2009-10-06 05:30 PM  [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



歡迎day囧神黎到我地1E實習-v-

L.S

做乜咁多煩野要交-3-?

PE x2

跑圈

覺得自己好勁架la 囧

中文

仲乜抽我出去問注釋

好彩最後我都識xd

數學

蛇妖儀要我地罰抄!

頂你個偉成哥牙-_-v

LUNCH

回家去

I.S

0k既 xP

被朱先生踢椅子-3-

ENG x2

有d悶=]

但感覺蠻不錯的^0^

放學同yui`妍去圖書館

我同yui抄蛇妖儀既罰抄

累透了

day囧神又走來湊熱鬧-[]-

5點走人

5:30才回到家吧^3^

明天有最專心的DT =v=

一唔專心又做錯曬了T3T

 

 

 

 

 

 

 


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2009-10-05 06:17 PM  [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



談情時太美妙  但是已經告別了
痛愛每天困擾  是沒法可預料

愛上你太奧妙  為甚要開這玩笑
看痛苦的破曉  伴著我的合照

曾快樂曾相戀 曾擁抱吻著你
曾吵架曾生氣  如今一一記起
如果心仍不死  容許我 掛念你
明知道迷戀你  而可惜沒法擺脫別離  抱著空氣

說再見那暗示  現實要捨棄情意
但是我想你知  事實我很在意

曾快樂曾相戀 曾擁抱吻著你
曾吵架曾生氣  如今一一記起
如果心仍不死  容許我 掛念你
明知道迷戀你  而可惜沒法擺脫別離  抱著空氣

 

 

 

假使不能公開妒忌 學習大方接受
同行時要殿後 誰冷落舊朋友
節日約我三位一體的慶祝 沿途明亮燈飾閃映著沉重
言談越熾熱 內在更冰凍
誰當初無心將兩方綴合 然後留低 只得這寂寞人
仍是你們密友 呆望你們熱吻 應該傷感還是快感
* 能迴避嘛 我怕了當那電燈膽
黏著你們 來來回 委曲中受難
一個我被撇低 卻又很不慣
要走的一剎又折返
能承認嘛 我故意當那電燈膽
他日你們完場時 入替也不難
善良人埋藏著最壞的心眼
妄想一天你們會散 會選我嗎 *
對換了你身份可應該滿足 情人還是知己都擁入懷抱
同情或眼淚 讓別個得到
留低的原因 一世的秘密 其實明知只得我是外人
仍是你們密友 呆望你們熱吻 應該開心還是痛心

 

 

 

為了愛我真受夠傷 但有過愛分享
為了每次打敗仗 我哭得最響
沒有博愛的技倆 有幾好亦自量
不去用腦想 牽掛又會有幾傷
* 聽遍最浪漫纏綿的歌
聽幾多次也落淚的歌
我才明白愛恨因果 懂得心痛要恭賀
興奮妒忌苦惱怨恨完全憑心魔
然而無論有幾多愛錯
那紀念屬我 開心比苦惱多
# 其實傷心都不過為愛 (誰又懂得愛)
同樣知 活得開心靠愛 (愉快的意外)
情像一首歌可一總可再
失戀幸運在能重頭戀愛
付出過偉大到放開
沒有得到好報不悔改 (沒有得到好報便分開)
(亦勝孤單一個沒戀愛) #

 

好愛這些歌詞-v-

琴晚又玩到12點幾先番家xd

走時還見到youwin哥 囧了

記住...

放低你地個cm先好走牙^^

 




 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2009-10-04 02:03 PM  [ 訪客留言(14) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))