|
|
|
|
| |
1E班有第2個H1N1了-V-
雖然唔知軒哥有冇講大話
不過好真-3-
全校首2個豬流感在1E出現了
我們班一夜成名了
怎麼辦
唔好停我地課牙
|
| |
|
|
|
|
| |
呵-v-
今日集隊
冇啦啦要留低
點知原來我地班隻西瓜皮小朋友確診豬流感-v-
要帶口罩0 0
好焗
恭喜西瓜皮牙=P
全校第一個呢^0^
1E班變左做口罩班了
第一堂去CL room上CL
教我地入e-class
我狂sd野比人=v=
之後見悶打左得幾粒字既QZ
話曬都驚驚地嘛xD
下次打多d先得!
之後教開果d咩夾果d野
我改左夾個名叫做[你好長]
之後入面開多個叫[其實好短]
笑死
heidi佢想打[我叫牙彤]
打左[我叫牙齒]
笑死左
之後Maths
悶悶
then PTH
笑死-3-
kai sin個kai字
我地讀到好大聲=v=
之後break
成日都唔記得做過乜野囉-3-
之後中文
教下書咁
之後ENG
去左304
做listening
lunch time到
返家吃冬冬-v-
一路行一路同師姐傾計
之後返校
上課室好悶
落樓下睇電視
見到叔叔-v-
叔叔話[做乜見到我都會笑]
之後佢走左-v-
睇電視xP
笑到死咁濟
牙YUI一笑就走去條柱後面
之後又番番黎-v-
珊珊你笑得好大聲呢xD
真係笑到死
d師姐師兄重演番果d電視廣告=D
益力多牙`維他奶Stand by me都有v33v
[不可一不可再]都有xP
之後上番課室
又ENG
默書
100分=]
3次100分+2分操行分
再多個100分就+拉!!!!
加油=P
之後
history
聽佢講d好重要但我冇心機聽既野
唔得拉-v-
我想訓牙
之後托住個頭扮睇書
就訓左拉-0-
訓左一陣比人嘈醒左
之後Music
去左music room
都0k悶-3-
冇得唱歌l0r 0v0
之後放學
我地1E冇得留係學校
要即走
驚有豬流感w0r 0rz
之後咪返家囉
5:30補習
補習前要溫I.S
要默書T3T
之後去到拉
默默默-3-
錯左一個 嗚嗚
之後做數學工作紙
好難好難牙
個徐sir big我做
佢一big我就錯曬
唔big就岩曬xD
玩佢咩 呵呵
之後幫牙媽買野
就返家去-v-
|
| |
|
|
|
|
| |
琴日
唔洗集隊
上左課室
then中文堂
選班會
我地一早係左張工作紙度寫左名
之後就出左結果拉-3-
冇我個名
個心落左落谷底T3T
果d咩唐ENG聯牙`果d人
都有機會入到GE
好明顯d人係亂寫架拉 0rz
算算算-,-
2堂maths
上左一堂之後
比左張工作紙我地做
有26題
岩24題有2分操行分
好小咁比心機做架T3T
點知都係錯左4題
之後break
唔記得自己去邊
之後2堂ENG
好眼訓
好想食野
涯到lunch time
同yui`zoe去桃園島食
我遮都唔想帶
點知落雨
果2條友有遮都唔開
呵呵-v-
有個位好大風
笑死左
之後3個人食米線
zoe個零o價好好笑
嘩!!!趕唔切拉!!!
快吃快吃
之後一路淋好大既雨
一路跑番去
YUI同zoe仲要係渣住把遮又唔開
成身濕曬
跑到好鬼熱
之後小解
入課室
剛剛好打鐘T3T
呵呵呵-v-
下次要吃快d拉
之後中屎
好悶
想訓
但又比d powerpoint 好大聲既音樂嘈住曬
劉富腳你係唔係撞聾
之後PTH
周圍走黎走去-v-
去左YUI果度寫野
屎軒哥-,-
你知唔知我仲好憎你架
你仲呃我話伍曉嵐係你幼稚園同學?_?
我幼稚園同佢一間+一班架
白癡仔
之後去番自己個位度
拎左YUI支筆走
唔記得拎自己果支 xD
之後I.S
收功課之嘛-3-
黃子華洗唔洗咁惡
我都冇寫content page就交左LU 0v0
之後又教下書又抽下號數
好煩牙
放學
0n msn
同牙螢傾下計
點知佢幼稚園同我一班架
笑死人
伍曉嵐都係
3個相認左牙T_T
之後佢話睇番幼稚園果本野
真係見到大家個名
牙螢仲要同伍曉嵐玩左咁耐到宜家先知
原來幼稚園一班架
呵呵-3-
本來琴要要補習架
因為8號波唔洗補
開心死
今日停課
skip左一day
聽日PE
冇得跑步架拉
唉
|
| |
|
|
« | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | ... | 120 | »
|