|
|
|
|
| |
呢張係5年級去中英街影的合照xd
看到我嗎?yui和shan也在-3-

呢張也是中英街xd
曾sir早就去左青衣做主任了t3t
呢張-v-4年級的?
見習風紀 囧
halloween~~~
呢張本來唔想po..
不過算拉
化妝化到如花咁-___-v
我看見了cherry師姐XD
哇..
好樣衰..
TM警署- -
去Camp -v-
其實有好多相架
唉唉..

完= =
|
| |
|
|
|
|
| |
近日好中意玩自閉-3-
成日都唔想出街=_=
琴晚又唔知發咩din..
同某人傾下傾下野係度發火-v-
之後又say sorry - -v
都唔知想講乜好= =
琴日坐左係電腦面前好多粒鐘v3v
夜晚先做功課;]
宜家又唔知想點..
比牙爸鬧=[
叫我去溫書..
癡線!
UT完左溫佢個屁咩-__-
聽日dance!
個老師唔好病拉好唔好-_-?
無左2堂拉t3t
我期待左好耐好耐好耐架拉=__=
對你的愛有增無減
可惜越愛你
妒忌心便越重
令到自己更辛苦
|
| |
|
|
|
|
| |
琴晚無去到學校個halloween party..
去左屯市玩+貼紙相

我同zoe 6:15就到左
之後行左陣陣陣
打比yui`shan`
等ing輕鐵-v-
好...買野飲先-3-
貼紙相門口呆企..
點知zoe又話要趕住同佢牙ma吃飯v3v
之後我咪自己等下囉-3-
哇...佢地終於到t3t
入左去影..
之後yui想影多部..
好..再影=p
係個度逗留左個幾2粒鐘=v=
之後去美食廣場食野=]
我同yui去買先..
點知一去就去左咁耐- -v
因為個車仔面等得耐..
sor~~~
珊珊我報了仇=p

搞到珊珊無曬胃口添..
之後一路吃一路笑...
之後去左行下
去左3樓..
有部機係咩個可樂凝到結冰..
點知珊珊買左..
但同普通既一d分別都無t3t

$10 =__=v
之後去左好多影相相相..

就搭輕鐵回家去了=]
|
| |
|
|
|
|
| |
今日派卷日...
真係想知我既分數問我拎PW拉=p
我指下面果篇...
好..
唔講派卷既野..
今日IS..
對卷..
Math..
對卷..
LS...
心情起伏好大大大
又對卷...
chinese..
講卷...
ENG..
成哥係我筆袋發現左..
我果舊淫野-v-
之後佢都d男仔係度狂睇..
羲羲哥估唔到你...
佢望住定格左數秒..
再摸下佢先放手..
之後係度笑XD
之後成哥將舊野塞左去蔡叔件3入面-v-
臭曬...
多謝miss張的眼珠糖..
我送左粒比成哥-3-
點解我會咁好人既..
朱子峰我唔中意軒哥牙!!!
黃卓威..真的很威..
哈..
我不想放手
但我看到你們
我真的不能忍受
妒忌妒忌妒忌!
你們很配襯..
你可以跟我聊天嗎
我不敢
但你也沒有主動
我明白
我是最不配起你的一個
在你心裡
我真的很渺小..
渺小到毫不注目
為什麼我好像暗暗將
愛上你的信息自己公開了
英文寫的poem..
也有你的名字
被他們看到了
真失敗..
是的
你連其他女孩也會主動地
跟她們聊天
但你真的沒有聊我..
每次也是我主動的
我真的不想走回舊路
上次..
涯了2年..
這次...
好像比之前更厲害..
是你太受女孩歡迎嗎?
還是我還不夠主動
但這樣只會令你更不耐煩..
但如果我什麼也不做
你也不理會我
這樣不是更沒趣嗎?
我的要求並不高
只求你主動跟我聊一句話
這個要求高嗎?
|
| |
|
|
|
|
| |
|
| |
車厘子成熟時間:2009-10-30 04:09 PM )) |
|
« | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | ... | 120 | »
|