|
|
|
|
| |
琴晚當我開心既時候,,
牙哥無拉拉番左黎=v=
要我讓電腦比佢T3T
之後咪算囉,,
之前係msn個F.4姐姐..
SD左啦啦隊既舞比我睇-,-
因為我唔熟=p
之後咪入房一路睇一路跳-0-
YA=]熟鬼曬了-v-
隆重登場`party girl`小野蠻`We will rock you =v=
好彩無唔記得左Dance Club既舞步xd
星期一又黎過拉 嘻嘻嘻嘻嘻<3
一陣要出MK =3=
行街喎..但唔知點解好想對住部電腦-v-
msn唔知點解上唔到0,0
牙哥唔知點解會考都唔溫書
佢唔知點解日日同我搶電腦用
牙ma話買部電腦比我牙哥-v-
呢部舊既歸我;D
好慶幸..Hist合格-v-
我好似無乜點溫過=p
有一條,,,好搞笑,
有幅圖..問佢地come from邊-v-
answer : old stone age,,
My ans:caves
我當時在想什麼-v-
佢地是山洞生出來的嗎-3-
自己睇到爆笑,,無左2分=p
總結黎講,,我既分數
一樣係近乎不合格-v-
34/50 T3T
等他悔改 倒不過你鬆手放開
有一種固執 得不到喝彩
總擔任偉大角色 獻奉全部愛
寧願悉心灌溉 沒結果的錯愛
理想歸理想 得不到也等於妄想
原諒又原諒 她可有拍掌
諸多忍讓沒有獎 也沒誰人賣帳
難度你夠情長 某某亦會同樣
他不配做對象 可惜你太善良
他背叛你 偏你沒法 睜開眼看真相
馴服就似綿羊 相戀太善良大多打敗仗
受騙的那個 比騙徒更混帳
我可等你嗎 可等到你傷口結疤
我這種固執 不比你更差
好心地但運氣差 做壞人才耀眼
良善太過平凡 怕註定要陪跑
單戀也是正常 天生我太善良
早愛著你 可怕是你 一早看透真相
馴服就似綿羊 相戀太善良大多打敗仗
受騙的那個 比騙徒夠混帳
你這樣情長 再等你也是妄想
明明他不配做對象 可惜你太善良
喜愛受騙 只怕共你努力亦沒回響
他不將你放心上 即使再善良未得到景仰
受騙的那個 比騙徒更混帳
我也想騙你 這句才算真相
|
| |
|
|
|
|
| |
流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流
流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流
流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流
流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流
流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流
流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流
流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流
流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流流眼淚流流
|
| |
|
|
|
|
| |
琴日無乜時間打
因為放學去左拉拉隊
今日數學 蛇妖
又教..悶字
中屎 腳腳
音響笑死
大地在我腳下!
英文 張鳳玲
玩玩玩野既堂
一野踩左去羲哥度
最後佢仲...算
DTx2
好悶...做杯耳同樽蓋
LUNCH本來出街但要拎
手指比Zoe
CHIN 鄭sir
上佢堂其實有d悶-3-
改默書..朱子峰果本
哇,,,勁到咁v3v
GEOG..Fung Fung
話有個唔知乜野做
唔想同憎偉成一組
好煩牙佢
I.S 陳智麟
我當然最愛IS拉=p
之後放學同Maggie去左圖書館
借IS report既書
之後去到3樓見到yui佢地
之後去左伯伯區講左陣野
就番家=]
聽日要拉拉隊xd
佢d舞..教到好快
話要著短裙-v-
點算好..癲左;[
c0mment plz v3333333333333v
如果蔡叔講既野係真就好了
|
| |
|
|
|
|
| |
今日好cold -v-
朝早發動1E力量..
全人類抄VA WS =p
圍左3-4堆人xd之後去hall集隊
`好憎個book sharing =v=
Math-蛇妖
我發覺佢好搞笑-v-
教percentage`成日話[係唔係好開心呢-3-]
之後自己係度笑=]
VA x2-多拉A夢 對WS+玩game -3-
好似-1分v3v
break..ENG UT corr..
ENGx2 大羅歐sir - _-v
miss cheung唔知死左去邊
之後本來好乖咁同maggie`ruby做WS..
之後做做下又同左蔡叔`成哥玩誠實與大膽- -
果條問題好諷刺我T3T
憎偉成真係勁討厭!
LUNCH去盈豐-0-
番黎又繼續UT corr..
中文x2-鄭sir 無聊無聊-v-
GEOG-FungFung..派UT..
唔提la唉..食屎分- -
之後去choir 好眼訓囉
咁快就番左家-3-
|
| |
|
|
|
|
| |
今朝先早起身`
背中文岳飛-3-
唔熟唔熟+眼訓
吹到個頭勁亂t3t
中文`派作文d野`
鄭sir話我篇野作到好血腥
Mathx2
%%%我愛你-v-
樂兒講既野笑到停唔到`
好想停...但都係唔得=p
成身熱曬xd
ENG x2
眼訓堂..對NEE同UT
同小學既分數一樣,,
中屎派派派派UT -0-
哇...合格喔..仲多出十幾廿分;p
PTH```
派派UTUT
合格真開心xP
IS..
教教教教教living thing
黃子華我發覺你好好的=p
你個[柯xx]笑到嘔嘔嘔
排便小便大便yoyo -v-
放學唔知跳舞老師有冇病到
之後妍果d又係VA room - -
我又無人陪我換3
之後唔理走去換PE 3
入左hall play play..
Miss Wong導師哇哇哇...
一黎到就播音樂xd
同暑假學既一樣的t3t
不過節奏快好多好多好多
熱身同暑假的一樣=]
之後佢教跳舞-v-
哇...排到咁快..
同暑假學既唔一樣..
節奏快到快到牙..
但好high的
個feel好正;]
但今日好似排左好多野
點知跟音樂跳係快到呢-_-v
喘氣- -
但真係好玩好玩好好玩xd
我一定會狂練的!
我又尋回我的興趣了<3
之後買野飲番家;[
6:00了..
累到訓左=]
之後吃飯..
沖涼..
好夜先做功課溫書書
宜家先得閒=v=
背熟d中文先..
聽日又抽人架喇鄭sir
好的..
隻腳好鬼痛
我愛愛愛愛跳舞跳舞牙<33333333333333333
我發覺..cm越黎越小小小..
唔開心;[
昨天尋回林俊豪的背影..
我愛舊朋友~
討厭
|
| |
|
|
« | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | ... | 120 | »
|