★厘
當故事失去美夢
美夢失去線索
而我們失去聯絡

一直愛著你
用我自己的方式

cherrylove21
暱稱: ;★`車厘=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
日誌統計
文章總數: 597
留言總數: 5046
今日人氣: 58
累積人氣: 17123
原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



今日好無心情咁番左學=v=

又遲左,,琴晚不停咁諗一件事,,

集隊咁短不如唔好集-3-

Math,,蛇妖

悶悶悶好悶!

CHIS,,腳腳

d音響真係好好*3*

腳腳講粗口!

真架!之前仲覺得我聽錯左

之後點知有人聽到!

講個[屌]字-v-

即刻成個人呆左-3-

ENG,,,悶悶!

DTx2

訓訓堂-v-

lunch桃園島

chin....鄭sir

單數背木蘭

幸好識= =

geog,,,又話問書又唔問

係度講西屎= =

IS

悶悶悶,,,

放學同maggie去操場聊天= =

之後走左lululu..

 

 

 

 

 

猶豫不決我討厭!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2009-11-13 05:01 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



今日我早到咁-v-

因為無人理我=p

今朝遲左起身-v-

琴晚聽歌聽到太夜la v3v

朝早無功課抄xd

好hea hea ..

LS,,

無拉拉好多人話咩

車厘子乜野乜野-v-

好想死,,個主因唔係係件事度,,

係朋友同愛情之間既事,,

好苦惱T3T

之後PE換3一路係度諗,,

個個都叫我珍惜這個機會,,

但如果我真的珍惜的話,,

我就對不起某個人``

朋友vs愛情`

點算好-v-

朋友方面,,佢唔去主動爭取.,

愛情方面,,他無任何表示=v=

唉,,解決唔到!

算,,唔講呢樣,,

又跑2個圈,,

癡線的劉信羲用了6分幾,,

我-v-11分幾XD

又羽毛球=v=

換3買野飲;]

中文,,鄭sir無番0v0

笑死既一課,,蔡叔的gag好正xd

比果個牙sir望左好多次=3=

數學得個悶字xp

LUNCH回家家=]

IS,,睇魚魚魚魚牙!

死人成哥係度嘈嘈嘈,,

車厘仔,,癡線

隔離果組食乜嘔乜好勁^^

乜我真係搞到條魚撞到個頭咩=v=

ENGx2

作文x2堂

做shopping,,

寫左送個chocolate cake比小yuiyui xd

之後玩左陣TBV,,

就放學去``

 

 

 

 

 

為朋友放棄愛情?

為愛情放棄朋友?

 

 

 

 

某人我要你個cm!

 

 

 

 

莊二上打比我

話我個咩音樂質素圈拎左獎=v=

叫我星期六番去拎v3v

有無人也是這樣?

一起嗎?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2009-11-12 04:33 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



好憎黎左唔留cm既人=p

暗示左果條友了-__-

唔留打到你爆牙xD

功課多到嘔,,

每逢朝早,,

1E都會好自覺咁抄功課的=]

我地越黎越壞架拉xd

Math,,蛇妖

好野=__=我愛percentagev3v

VA x2,,,多拉B夢

悶到嘔既一課,,教咩texture

用炭畫野=v=隻手好黑;]

之後break沖入toilet=v=

ENG x2...張鳳玲

開始唔專心-v-

成哥+蔡叔煩住晒=p

又成日爆粗`又係度講某人=3=

LUNCH去椰林閣`

見到羲哥同佢家姐-_-

傾miss fung教英文=v=

教得不好嗎group 2們?

CHIN,,鄭sir

我hea到嘔!!

佢地作文=v=

之前話淨係交寫作大綱

點知我作曬 哈哈

訓覺-v-

hea左2堂哈哈

maggie作我-__-

話我成日笑,,樂於助人`有責任-v-

自己都笑左 =[]=

GEOG教咩緯線-v-

之後去左啦啦,,206

又教番之前d野-v-]

唔去也行v33333333v

之後回家去去去xP

咳咳咳咳咳...

聽日放學無野做=v=

唔想咁快番家- -

 

 

 

 

 

如果最後是失望的話,,

請不要給我期望好嗎?

 

 

 

 

 

 

 


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2009-11-11 05:50 PM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



今日好hea咁過-v-

ISx2

男同女有咩唔同牙?

上圍囉xd

Math`

訓訓堂,,笑到爆=p

豬紙風`菜泳豪`

d插圖真精美;]

break努力背中文-3-

比蔡叔met到好痛!

第1次比人met到咁痛T3T

LSx2

好鬼悶=v=

插ann ann牙 xd

LUNCH又家家t3t

CHIN`

真係叫左我果行起身背書-v-`

唔識唔識v3v

ENG,,,

蔡叔好正xd

搞人地個書包扮低能xp

FP課`

無乜野做的''

其實我覺得班衫貴d無所謂掛-v-

放學,,又比朱子峰話我同蔡叔乜野乜野=[

是我好愛搶佢野`佢玩得起xd

佢個樣囧到我想死 哈哈哈哈哈

最high既時候,,dance club我來了!

沖去換3 -_-

之後去放野`

周圍hea下,,,,,,,,

成日沖入1E =p

我愛1E 1E is the best v33333333v

組既問題,,

叫我同朱子峰劉信羲果d`

我寧願去死!

好4:15開始跳跳跳我跳

熱身一會,,

重溫上堂既野`

真開心xd

之後教左幾多新野`

12月23號要表演 -,-

得我一個1E -v-

比人笑死拉,,唉

排左好多野``太正

之後卓居吃野同妍妍姐=v=

sick了`叫我唔好番學,,

我唔濟!

 

 

 

 

不想搶去朋友喜歡的人

 

 

 

 

 

 

 


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2009-11-09 10:53 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



琴日去MK`

主要想講`

LUNCH去左MK間便所餐廳

影左好多相`去相`

 

便秘黑乾屎xd

 

買左一袋一衫xd'

一陣同ann`shan去yui家裡玩玩玩=]

期待期待牙*3*

po左咁多相`

唔留cm點得呢xd

c0mment plz

 


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2009-11-08 09:43 AM  [ 訪客留言(14) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))