★厘
當故事失去美夢
美夢失去線索
而我們失去聯絡

一直愛著你
用我自己的方式

cherrylove21
暱稱: ;★`車厘=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
日誌統計
文章總數: 597
留言總數: 5046
今日人氣: 50
累積人氣: 17115
原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



溫書溫到din,,;]

食宵夜;D

10點幾飲左醒神冬蟲夏草雞精,,

果然醒神=]

叮緊烏冬^^開心xd

食完溫多一陣訓訓,,

過埋聽日就23號=]

睇到各個同學TQ既表演=p

又可以同1E玩game同食野;]

唔整糯米滋lu,,整馬豆糕-0-

次次星期一都要夜訓,,

跳舞跳到6點幾之後食飯沖涼又8點-v-

功課番去先做拉我-___-

好少姐@@

哇好鬼冷冷= =

唔打拉一點訓

聽朝早點起床

 


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2009-12-22 12:29 AM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



飛曬所有野-v-

哇哇哇放學既跳舞真係...=33=

高f0rm帶喪屍舞-v-

睇到我眼都定曬;]

真係好好好好強牙!

相反睇番我地跳個d好廢,,

最後個Ending pose,,,I l0ve Science做左個心形omg -0-

笑爆左,,妍姐姐左手搭我,,之後2個叉腰-3-果個一下野,,,唉..

有3個蛇腰w0w,,,;D

聽日lunch45分要去AV room度練-3-

後日表演拉點算,,以我所知成日跟甩左-0-

點算點算,,擔心個I l0ve Science,,佢係唔識架-x-

好累,,今日又要涯夜,,

Hist有Quiz`Music有Quiz`

中文背默2首詩,,

講真我乜都未溫過-v-

Hist果個當練習比你做唔計分都好d ,,

希望大家Dance都加油拉=]

最好就係後日夜晚表完演之後,,

係個度食埋野牙>3<

點解要番埋聽日學喎!!

人地放曬假拉T3T

期待23號^^''

C0mment;]

 

 

 

 

 

 


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2009-12-21 06:50 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



聽日21/12,,

原來仲有1個月就13歲,,

唔知點解好期待13歲既來臨-0-

好似大個女咁=p

不過我好想高d T3T

2010年,,新既一年,,

回望09年,,,

其實經歷左好多重要野,,

停課,,無左畢業禮,,,,  

7/7放榜既日子,

新既中學階段,,,,;]

結束左唔完整既6年小學日子,,,

最低潮係6年級上學期-下學期頭 -v-

經歷過了,,,,,自我反省,,;D

成功改變自己^^

09算是好年,,,

派入理想中學,,,

無論6年級點樣辛苦都值得=p

中學,,,,更加辛苦`

請積極地面對吧=]

2010年希望可以帶給我好運xd''

大家一起努力吧=]

c0mment ;D

c0mment ;D

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                            

 

 

 

 

 


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2009-12-20 10:32 AM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



由開學開始,,

我第一眼見到HE個老師,,

就心諗[哇,,個樣咁似我媽媽既-v-]

我以為得我一個咁諗拉,,

點知個個見過我牙媽既人,,

都紛紛同我講

[HE個老師個樣成個你牙媽咁!]

尤其係個靚口-v- 哇哇哇,,

我同我牙媽講

[HE個老師個樣好似你牙!]

媽:[咩係HE?   ]

我:[家政牙!]

媽:[係?得閒影張相黎睇下先拉XD]

我:[下,,影唔到喎;]  ]

琴日,,

姑藍同我講

[喂車厘子,,HE個老師好似你牙媽XD]

我:[哇,,,你都覺牙XD]

姑藍:[唔怪知得有種似曾相識既感覺拉=p]

我:[哈哈哈哈哈哈哈!]

頭先我又同牙媽講,,

[媽咪,,又有人話你似HE老師拉]

媽:[咩係HE?[我又囧左] ]

我:[都話家政-v-]

媽無講野,,,陰陰咀笑,,,=]

我:[咁我家政堂對住個老師咪即係對住你!]

媽:[咪好囉,,成個牙媽對住你XD]

笑笑笑笑笑,,,

我次次見到Ms.Lee都笑-v-嘻嘻嘻

成日心諗:[牙媽牙!]

哈=]

 

 

下學期就要對住我牙媽- -

 

 

 

 

 

 


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2009-12-19 07:04 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



今日7點幾起身拉,,

之後玩玩玩玩到9:30,,

做功課之後12點30番學校去接牙Ann,,

 

去食野之後係學校canteen HEA下,,,

 

 

歐草=p

好悶y0y0

CM PLZ

想你有時會缺氧 嘴角不自覺上揚
 這是不是幸福的現象 胸口微微的發燙

想你有時會缺氧 臉紅呼吸不正常
 這是不是幸福的症狀 不知不覺又缺氧



 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2009-12-19 04:46 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))