|
|
|
|
| |
溫書溫到din,,;]
食宵夜;D
10點幾飲左醒神冬蟲夏草雞精,,
果然醒神=]
叮緊烏冬^^開心xd
食完溫多一陣訓訓,,
過埋聽日就23號=]
睇到各個同學TQ既表演=p
又可以同1E玩game同食野;]
唔整糯米滋lu,,整馬豆糕-0-
次次星期一都要夜訓,,
跳舞跳到6點幾之後食飯沖涼又8點-v-
功課番去先做拉我-___-
好少姐@@
哇好鬼冷冷= =
唔打拉一點訓
聽朝早點起床哈
|
| |
|
|
|
|
| |
飛曬所有野-v-
哇哇哇放學既跳舞真係...=33=
高f0rm帶喪屍舞-v-
睇到我眼都定曬;]
真係好好好好強牙!
相反睇番我地跳個d好廢,,
最後個Ending pose,,,I l0ve Science做左個心形omg -0-
笑爆左,,妍姐姐左手搭我,,之後2個叉腰-3-果個一下野,,,唉..
有3個蛇腰w0w,,,;D
聽日lunch45分要去AV room度練-3-
後日表演拉點算,,以我所知成日跟甩左-0-
點算點算,,擔心個I l0ve Science,,佢係唔識架-x-
好累,,今日又要涯夜,,
Hist有Quiz`Music有Quiz`
中文背默2首詩,,
講真我乜都未溫過-v-
Hist果個當練習比你做唔計分都好d ,,
希望大家Dance都加油拉=]
最好就係後日夜晚表完演之後,,
係個度食埋野牙>3<
點解要番埋聽日學喎!!
人地放曬假拉T3T
期待23號^^''
C0mment;]
|
| |
|
|
|
|
| |
聽日21/12,,
原來仲有1個月就13歲,,
唔知點解好期待13歲既來臨-0-
好似大個女咁=p
不過我好想高d T3T
2010年,,新既一年,,
回望09年,,,
其實經歷左好多重要野,,
停課,,無左畢業禮,,,,
7/7放榜既日子,
新既中學階段,,,,;]
結束左唔完整既6年小學日子,,,
最低潮係6年級上學期-下學期頭 -v-
經歷過了,,,,,自我反省,,;D
成功改變自己^^
09算是好年,,,
派入理想中學,,,
無論6年級點樣辛苦都值得=p
中學,,,,更加辛苦`
請積極地面對吧=]
2010年希望可以帶給我好運xd''
大家一起努力吧=]
c0mment ;D
c0mment ;D
|
| |
|
|
|
|
| |
由開學開始,,
我第一眼見到HE個老師,,
就心諗[哇,,個樣咁似我媽媽既-v-]
我以為得我一個咁諗拉,,
點知個個見過我牙媽既人,,
都紛紛同我講
[HE個老師個樣成個你牙媽咁!]
尤其係個靚口-v- 哇哇哇,,
我同我牙媽講
[HE個老師個樣好似你牙!]
媽:[咩係HE? ]
我:[家政牙!]
媽:[係?得閒影張相黎睇下先拉XD]
我:[下,,影唔到喎;] ]
琴日,,
姑藍同我講
[喂車厘子,,HE個老師好似你牙媽XD]
我:[哇,,,你都覺牙XD]
姑藍:[唔怪知得有種似曾相識既感覺拉=p]
我:[哈哈哈哈哈哈哈!]
頭先我又同牙媽講,,
[媽咪,,又有人話你似HE老師拉]
媽:[咩係HE?[我又囧左] ]
我:[都話家政-v-]
媽無講野,,,陰陰咀笑,,,=]
我:[咁我家政堂對住個老師咪即係對住你!]
媽:[咪好囉,,成個牙媽對住你XD]
笑笑笑笑笑,,,
我次次見到Ms.Lee都笑-v-嘻嘻嘻
成日心諗:[牙媽牙!]
哈=]
下學期就要對住我牙媽- -
|
| |
|
|
|
|
| |
今日7點幾起身拉,,
之後玩玩玩玩到9:30,,
做功課之後12點30番學校去接牙Ann,,
去食野之後係學校canteen HEA下,,,

歐草=p

好悶y0y0
CM PLZ
想你有時會缺氧 嘴角不自覺上揚
這是不是幸福的現象 胸口微微的發燙
想你有時會缺氧 臉紅呼吸不正常
這是不是幸福的症狀 不知不覺又缺氧
|
| |
|
|
« | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | ... | 120 | »
|