|
|
|
|
| |
平安夜,,,在家
明天,,,在家
後日,,,在家
個個同爸媽出街有d就去旅行-v-
我就自己一個唉,,,
有FD約我出街我即去拉XD
算算算,,我又要變宅女,,
今朝玩電腦,,
之後睇柴犬奇蹟物語,,喊
之後玩電腦,,食野,,
訓覺,,玩電腦,,食野,,電視,,
24`25`26號就係咁過,,
好想有FD同我出街但個個要陪牙媽牙爸T3T
I'm lonely .
希望你地玩得開開心心-V-
CRY
|
| |
|
|
|
|
| |
哇哇哇,,今日早左番班房之後集隊v--v-v-v-
之後睇TQ,,,哇哇哇3E好正牙^^
喪屍舞都好正牙>3<投左3E,,
但係個搖搖贏左凸
之後開始入班房玩野,,
食野又玩野,,
我都唔係好記得左-0-
好開心拉=]
之後交換禮物杯杯yo
我個份係曾偉成度囧
之後走左好多人有10幾個係班房
玩誠與大 xd
哇哇哇真係好正,,
chloe同木咀真係,,,,,,,,-v-
,,無拉拉我揀大膽同朱峰握手5秒
我咁大方同埋咁好玩當然好樂意yo
d人叫乜野姐-___-v
又比佢打又踢我搞到你跌左落地sorsor
仲有係仰慕唔係愛牙唔該=p
好好好好玩=p
玩到3點幾同yui落去傾計我中意>3<
之後傾到4點幾走人,,
番到屋企即刻換3又番學校-0-
去AV rm練舞,,,
大大大大大佬練到成7點先表演,,
好開心又見到3E跳舞^^
之後到我地囉-v-無乜野既,,
好似唔整不過算拉唉,,,
幾開心=]
之後食下野咁,,,
唉無乜野講咁好累,,
10點幾先番到黎=[
po相先
下面個張d人走左好多 之後係度玩玩玩笑到嘔-囧=

yoyo AV rm練習^^

我地坐個張台yoyo

聽日就平安夜拉?唉快到咁既又會-_-
真係乜都唔知咁樣,,唉唉唉,,
聖誕快樂拉咁多位 |
| |
|
|
|
|
| |
今日好開心遲d po相果d
剛剛回來又趕番學校表演^^
嘻嘻嘻加油牙yo =] |
| |
|
|
|
|
| |
今日集隊,,
CL又電腦,,
Math無乜野搞yo
之後PTH又hea -3-
中文默書真可憐T3T
英文出去講野唉,,
lunch多謝Zoe`Heidi =p
之後去AV rm練舞,,,熱喔
大家要比心雞xD
Hist個Quiz正到唔知講乜,,
Music個Quiz都好正=]
IS Quiz 25/30 =]
牙yui,,你個ans笑到我唔知講乜^^
放學玩到癡線,,
Music lesson 嘻嘻
好有氣氛;]
1E我覺得我地好團結^^
哈哈聽日聯歡拉>3<
大家玩得盡興d la ;D
木咀羲學琴架-V-搞錯-,-
好鬼死仰慕=0=
c0mment
|
| |
|
|
|
|
| |
又CL ing -v-\
眼訓!!!!!!
琴晚1點訓^^
開心牙=]=]=]
開心lunch後練舞yoyoyoyo=]
我乜都開心,,
yui個孤形小兜兜好正嘿嘿-0-
唔打咁多拉,,,
佢教屎屎唔知想點yoyo
fd們邊個搶到1我愛你 |
| |
|
|
« | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | ... | 120 | »
|