|
|
|
|
| |
今日番番番學-__-
唔算太冷了=v=
唔講學校d野`好輕鬆過左
但,,,第1次默書咁差!嗚嗚,,,
放學牙琪等我同yui放學xP
你真高高高T3T
坐輕鐵去TM西鐵站交收-3-
錶錶喔xd

之後去盈豐買旅行要吃既小吃= =
哇 成班人 男仔走曬
得番我`魚魚`琪琪同容容= =
買小吃同冷面
之後閃人
d風好強- -
送容容同魚魚番家
之後同琪琪行番家去
係度講燒炭果兩粒友
無拉拉後面有人尖叫
嚇到死牙- -
唉
聽日就石澳......
唔好結冰就是了嘻嘻
|
| |
|
|
|
|
| |
好悶-v-
CL ing xd
教唔知乜-v-
聽日旅行去去去!
一定冷到嘔拉T3T
Form 1第1次去 -_-v
唔打住,,
太無聊了! |
| |
|
|
|
|
| |
不留cm者殺!
朝早番左去小學拎野之後`
隔左陣就出去買校服xd
10:45就出出出去!
960去去去..冷
全程是訓訓的=p
之後去灣仔站等齊人之後`
就行去姻緣石拉,,,
行左唔知1粒定個幾鐘-___-
開頭係上斜斜到死xd
之後就平路,,不過行極都仲有T3T
不過風吹過來好舒服牙xP
之後上姻緣石要行巧高的梯級...
之後一睇舊石-v-
牙哥講左句[咁似男性既野既-_-]
一笑比牙媽鬧左一野=[
影左相就走=v=
之後我地行條捷徑落山=v=
成條好斜既路xd
L下L下咁落=3=
不過10分鐘就落到拉嘻嘻;]
旋轉餐廳go!
呢張行去姻緣石時影架xd
之後搭lift去17樓先=]
再左觀光lift係17-56樓-v-
影左一張相;D
呢度都未最高-3-
不過今次唔驚囉-w-
旋轉餐廳入面=v=手震xd
因為太肚餓-0-
佢不停轉緊架,,,不過唔係好覺xd
其中一個景-V-
夜晚一定令到死死!
大家下午茶唔好去呢度吃=3=
實在太少野吃了!!!!!!!!
佢個半鐘先轉到一個圈=p好慢好慢的
之後去太古行下搭bus去灣仔,,,
YAHOO請上網牙!
即刻上QZ睇野,,不過慢到死!!
同埋搭左陣就落車TT
一落車就cut鬼左;[
之後960番家,,又訓過= ='
今日唔出街了xd
愛你 不是因為你的美而已
我越來越愛你 每個眼神觸動我的心
因為你讓我看見Forever,才了解自己
未來這些日子 要好好珍惜
愛我 有些痛楚 有些不公平
如果真的愛我 不是理所當然的決定
感到妳的呼吸在我耳邊 像微風神奇
溫柔的安撫 我的不安定
所以我~要 每天研究你的笑容 ooh 多麼自然
forever love forever love 我只想用我這一輩子去愛你
從今以後 你會是所有 幸福的理由
愛情是場最美最遠的旅行 沿途雨季泥濘 偶爾阻礙我們的前進
感到妳的體溫在我懷裡 像陽光和煦
巧妙的融化 我的不安定
不可思議 證明我愛你的理由 ooh 多麼自然
forever love forever love 我只想我用這一輩子去愛你
從今以後 妳會是所有 幸福的理由
妳感動的眼睛 我沉默的聲音 彷彿就是最好的證明
就讓我在說一次 I love you oh (直到永遠)
forever love forever love 我只想我用這一輩子去愛你
從今以後 妳會是所有 幸福的理由
Forever love forever love forever love
好少人會有信心forever l0ve -v-
我諗我都無=[
|
| |
|
|
|
|
| |
好夜先番牙-v-
我想問點解上一篇得一個cm,,好想死t3t
朝早同某人chat左一陣,,
嘻嘻嘻嘻嘻...嘻嘻嘻嘻嘻..嘻嘻嘻嘻嘻嘻嘻嘻
聽日先打拉XD
好白癡=v=好開心...嘻嘻嘻嘻嘻
愛死你拉
|
| |
|
|
|
|
| |
七點半起身玩玩玩
之後頭先番小學拎個咩音樂質素圈獎=x=
好冷冷冷冷
入到去找kiki姐姐=v=
好中意個度既樓梯!
好中意好中意好中意牙<3
join左5年choir先有2銅一銀xd
今次有銀銀拎la =]


一陣去旋轉餐廳自助餐xd
搭觀光lift,,之前腳軟-v-
66樓xd望落去真係會驚驚>3<
見曬其他大樓既頂部-v-
d人細到得一點-3-
唔怕唔怕!
今次大膽d架la...好開心..
留定個肚xd
我會影多d相相回來的;]
明天見la xd
|
| |
|
|
« | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | ... | 120 | »
|