|
|
|
|
| |
今日9點番學校補課XD
鬧鈴時間:7:30a.m`
我8點35分先起身=]
當然趕到拉哈哈=p
番到去人地英文果組仲補緊英文-,-
之後出去行下咁樣,,,
同倩姐跳Sorry Sorry XD
之後上番去GEOG,,,
補到唔知幾多點又break,,再上上上`
Maggie成日有d任務比我做v3v
就係偷拍某某之後sd比佢-,-
有次佢望左鏡頭牙哈! 笑到爆,,,
sd左比好多人-v-` so gd
比yui發現羲似輝,,
比我發現峰似成,,,;D
上到12點左右放lu =]
之後去吉吉食野,,,,
同Zoe`Maggie`Ann`Heidi`Chloe ;]
自家烏冬♥
去影則紙相牙=]=]=]
Zoe唔去T3T
5個女仔去囉haha ;]
之後同Ann`Maggie去公園玩,,,
就閃人,,牙Ann閃左,,
我同maggie行番屋企,,
全程劉信羲XD 講到人都high -v-
好既,,,post相;;;''
靚女Heidi =]
劉信羲望鏡頭XD 波子同偉成哥個樣,,似喎@@
Ms Fung =]

靚靚Chloe XD
番家拉=]
3丁友-v-
wow`風格圖XD

除夕快樂XD
09最後一日-v-
希望大家過得開心拉=]
我會係屋企倒數=p
比面留個c0mment♥
|
| |
|
|
|
|
| |
今日決定溫History =]
西屎宜家溫;;
中屎2點幾番去開l0cker之後溫;D
加油-v-`
琴晚睇很想和你在一起`
唉,,,感人牙T3T 好睇=]
今晚可能睇laughing Gor之變節=v=
話說每次一放假就暴飲暴食,,漲晒v33v
零食`雪糕`cake仔`優之良良既小吃,,
食得最多-0-`食呢d飽 haha`
又話說;琴日我親威經過百周,,
個個都話好恐怖好陰沉-0-
話有種好唔舒服既feel;搞到我驚驚地xD
我見到老鼠-x-怕怕!
好既-3-西屎去=]
c0mment★
c |
|