|
|
|
|
| |
溫完曬通識`
PTH溫左一陣;
唔知點解音樂果個聽唔到!
也是口淡淡的=[
早d訓先-_-
|
| |
|
|
|
|
| |
♥哇哇哇;!
琴日去睇醫生,,仲未好過-v-
發燒發到睇野都睇唔清楚-_-
咳咳咳咳到個口都唔屬於自己;;
夜晚訓覺狂標汗,,成張床都濕濕地=p
感冒感到鼻水直流-0-
但今日考試所以一定要死番學..
行路行路左右搖=v=
番到學校又焗喎,,
鼻水鼻水牙~
之後訓左一陣,,,
個身好冷冷`塊面熱到盪手的=[
一路做卷一路流鼻水...又眼訓喎..唉.
之後落去買三文治吃;;食野都無味-v-
講野都講唔到;;走曬音-[]-
考general eng好眼訓,,
做曬check曬之後訓埋-33-
又鐘下鐘下咁行番家裡,,唉''
好辛苦x(
又食極野都唔飽,,但d野食又無味;[
我要訓一陣;( 1:30溫書=v=
唉!
|
| |
|
|
|
|
| |
早左番去,,,hall集隊;]
中文堂又玩過,,+1分操行,,,
MATHx2,,做數做數;)
ENGx2,,又做WS,,,唔錯=]
LUNCH吉野家,,好好食XD
中屎,,,復活的軍團,,訓左10分鐘都無=[
劉腳成日行下行下,,同埋....
某某人佢吸引了我=v=
PTH`無聽書+狂咳堂,,
IS講番果d問題,,0h!
CCL曬命xD
佢話中學除左一次之外,,;;
次次都級10名內,,話自己修DNA科-v-
講下講下佢又狂笑,,爆曬牙咁=p
仲爆左1A班房某一度有曹邦邦既年齡xD
放學操場hea,,之後同maggie走,,
好ya,,撞到hippo仔同西瓜皮,,
之後差唔多行到番家果時,,
見到琪琪=) 又愛的抱抱-v-
之後,,見到一d野;;;
係xx花園既第1期既1座附近;;
有一對百周情侶係度打情罵俏xD
見到曬拉!3B果位師兄~曳曳喎=]
其實我望左好耐,,最後頂唔信佢地咁樣就走左.,,
哈哈哈;;好正牙-v-
聽日考英文先;唔洗咁緊張=p
c0mment♥
|
| |
|
|
|
|
| |
♥假後第1天回校;)
琴晚嚴重失眠;!
1點幾先訓到,,,
4點又起左身之後訓唔到,,
6點先訓到T3T
朝早7:20起身-_-
之後番到去問人IS test個改正;)
之後集隊;學校起緊新翼,,唔知變成點-v-
ISx2,,我可以串錯glasses呢個字囉!
明明識架嘛=v=鬼叫次次上IS我成個腦都係得佢-0-
好彩最後第2次識串xd
之前CCL話有d咩問題想問寫在一張紙度,,
之後CCL揀左d聽日講xd
自慰是什麼-0-
包皮同龜頭有咩用-v- etc既問題,,
不停係度笑,,唔知笑乜野-[]-
Math;對番d WS ;(
Break做過乜野?
LSx2,,匯報,,上次匯左,,
可以揀號數出去,,,揀左蔡叔 xD
之後睇09大事回顧,,之前睇左拉,,
有d位好好笑;;有d就好可憐,,,=[
LUNCH賓墟同彤彤`容容`怡怡`兒兒,,開始有d厭-v-
有d掛住盈豐XD放心拉heidi聽日我陪你吉吉家;)
短期內不去賓墟了-v-食完佢地去左玩果d機,,多謝heidi;]
之後番去做reading diedie`
中文堂又聆聽`一路寫答案一路釣魚,,,
仲要之後英文堂!一路做WS一路釣,,
妖-,-2本non-ERS話唔得喎,,要做過-0-
我琴晚做到好夜架t3t
之後班主任課又玩中文問注釋,,
好high-v-成日彈起身=v=
聽日又黎過=]
之後去圖書館借書,,,歸家;;
zoe陪我到左大興南;
之後牙肥陪我番家=p
牙肥不停地講劉信羲好好人;;
得拉我知拉-_-話時話劉信羲好靚仔xd
哈哈哈宜家做Read diedie拉-v-
聽日有中屎*v*睇復活的軍團就好,,
因為有得訓覺;]上一堂都訓左好耐下XD
c0mment♥
|
| |
|
|
|
|
| |
話說功課呢個問題,,,唉,,
今日都做左少少少少少xd
中文:閱讀報告(完成)
英文:R.D(完成1本) + WS x2
數學:WSx8(完成) +
HWD 13A (5} 13B (2,4,6) RE13 (1,2) 14A (2,3,6,8,11,14)(完成)
IS test corr(完成) + WSx5?唔記得左-v-
之後仲有無-0-有既提下我拉=v=
今晚一定完成到XD
♥車厘加油;)
♥車厘加油;)
|
| |
|
|
« | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | ... | 120 | »
|