|
|
|
|
| |
中屎緊-v-`
救命`8點到宜家無停過=_=
救命-3- 好驚中屎0,0
我諗我要1點半訓,,,,,,,,
聽日唔該`5點半好起身拉!
因為訓醒乜都唔記得曬030
宜家望住個項羽劉邦唔知做乜xd
睇緊上年份past paper`哇;!
救命-0-聽日9:30放`爽!
入完雞精好醒神`嘻!
希望聽日真係起到身T___T
準備左3個鬧鐘架la v_v
唉唉唉..過埋聽日就爽!
星期一考數學MC XD
之後就free晒;)
加油`中屎加油~!
|
| |
|
|
|
|
| |
|
| |
車厘子成熟時間:2010-01-14 04:07 PM )) |
|
|
|
| |
中文0k;] 剩餘10分鐘-0-
ENG LISTENING幾好玩XD
之後去屯市吃`救命507走埋=3=
救命救命!NOT KFC!
去左蹬奶佬-v-個杯特飲真係正;)
不過根本就無心情xd
之後去左UA睇下秋田犬八千時間-3-
上左去秘密基地玩左陣`
之後飛的番學校=p Taxi yo -0-
21蚊笑爆-__-
番去0ral`救命`
好明顯又係最尾個d`
3點幾走`剩番24秒xd
Ms.Cheung考yoyo=]
之後番家`涯埋聽日個中屎`
就完成曬`哈哈哈!
19號提早慶生;)
多謝fd fd 0v0
我愛你地=]
今晚我又要飲醒神雞精1點訓xd
|
| |
|
|
|
|
| |
CL死左`
Math無想像中難-3-''
聽日又0ral la ;]
10:30分`lunch好長時間-0-
矛盾中-33-v
跟0r唔跟好-0-
救命-v-
無野好打`
聽日中文讀本`eng listening
你知道嗎?你還有我.
我就是口不對心.
c0mment♥
|
| |
|
|
|
|
| |
♥12/1 =)
ENG COMP先`
哇`字數爆左-0-
GEOGRAPHY`囧囧囧曬-v-
lunch wif Zoe`盈豐=p
食左好耐`之後陪佢睇醫生,,
再開l0cker`行去大興南`
無拉拉有條友hi我,,,
我好想講[哇`牙伯你乜水-v-?]
睇真d原來係何主任=]
哇認唔到你牙你認得我T____T
12/1`某人同某人8個月la ;)
仲有好多個月等住你地XD
c0mment♥
c0mment♥
|
| |
|
|
« | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | ... | 120 | »
|