★厘
當故事失去美夢
美夢失去線索
而我們失去聯絡

一直愛著你
用我自己的方式

cherrylove21
暱稱: ;★`車厘=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
日誌統計
文章總數: 597
留言總數: 5046
今日人氣: 51
累積人氣: 17116
原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



琴晚10點幾就訓左,,超眼訓-3-

朝早9點起,,開電腦``

12點番學校接Ann=]

張嘉銘哥哥記住還錢XD

之後去屯市,,,秘基玩玩玩,,傾傾傾,,

又有2個男仔問我地咩學校-_-

之後去新墟食野,=]

諗住去我樓下公園玩,,

點知牙Ann媽媽唔比-0-

之後咪去卓居居行下囉,,

買左生日禮物比小螢XD

之後就3點番家拉!

番到去,,食薯片,,訓覺`

4點幾醒左,,做功課,,

吃飯,,沖涼,,睇左陣書..

先有得玩電腦t___t

哇,,我今日先見到我牙哥d生日禮物多到嘔,,

可能因為佢F.5掛-_-多到牙!

聽日有咩做0_0

聽日余文軒生日=]

生日快樂!

c0mment

 

 

 


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2010-01-23 08:25 PM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



琴晚去食野`百份百-_-

無拉拉有個中年男人暈在百份百外面,,

不能動彈`call白車`好慘-0-

之後咁高興仲唔買薯片食咩-33-

去大昌買完,,

去welcome`又買多2包蝦條XD

夜晚好夜先搞功課`

成1點先訓,,,-v-

今日`番學集隊,,

Maths`又教書`=]

中屎對卷`唔好提-3-

不過總分合格-0-

ENG`哇`張鳳玲唔好落堂先黎XD

hea到10:10佢先黎-v-

講drama`叫人出去講下佢既故事,,

最後揀左maggie同劉信a 合拼XD

哇`開心到maggie牙;)

之後同maggie去KFC食,,,

比yui發現左我,,1 d野-v-

哇`幾正=0=

番到去中文`

選咩班長牙0_0

鄭sir`揀左1男1女,,,,

之後1男1女同學投票,,,

發乜鬼野神經,,

男既係大pat峰咪好囉;)

女既點解要投我?討厭做班腸,,

我根本就唔適合!高攀唔起牙!!

算,,,努力做好佢`唔想聽咁多閒言閒語!

班會`哇劉信a同...XDXD

GEOG ms.Fung無番,,,

同yui`ann`heidi`蔡叔玩,,

蔡叔比我撞到飛左出黎=33=

heidi個鬼故好恐怖t__t

之後聽西瓜皮牙婆笑話,,

哇yui講得岩`佢講果句

[喂`呢度係咪尻尻尻牙?]

鄉下音XD笑到癡線!

超中意西瓜皮~~~~~~=]

之後IS,,對番卷`睇番總分,,

咦!點解低大pat峰10分,,,?

159/200,,,唉...=0=

放學啦啦隊,,又跳番之前個d,,

4點半走得,,

星期五真係好=]

多謝珊珊遲來的禮物;]

黎緊既2日,,,唉,,唔知做乜?

唔想跑步牙!救命!

c0mment

c0mment

點算I.S堂要調位t__t

 

 

 

 

 

 


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2010-01-22 05:24 PM  [ 訪客留言(20) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



生日又如何xd

同平時一樣-3-

一入課室Zoe就送野比我xd

一陣po相`之後牙yui又送=p

通識`死硬`拉埋平時分應該合格-0-

PEx2`跑跑跑`教推鉛球=]

break課室hea`-3-

無拉拉小螢搵我`

送生日禮物比我xdd

一拆`雞雞雞雞牙XD

玩得我din`超中意-v-

數學堂狂禁`隻雞狂叫v3v

生埋EGG -0-

LUNCH番家吃`

IS對卷`滿意`

不過點解有人可以77/90 =33=

之後ENG x2`對GE,,,OMG-,-

講drama`同雞春坐笑死,,XD

死拉聽日中屎t___t

放學去拉拉`聽日帶$100買3`

好鬼靚XD

講下講下野成間學校停電-0-

熱到你牙`落去買野飲`

之後5點度番家-v-

番黎無人係屋企`

夜晚出街食-v-

po相-_-

zoe送既`

小螢送既XD

yuiyui送既-3-

有2個扣`我唔會用架XD

將來送比我既另一半哇哈哈XD

生日快樂;)

再一次多謝你地同過我講生日快樂既人`

同送比我既禮物=]

今年個cakecake -v-

 

 

 

 

 


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2010-01-21 05:46 PM  [ 訪客留言(23) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



今日派左中英數GEOG`

中文真係唔理想=v=

好彩無肥佬xd

英文,,都係唔理想-33-

不過之前以為唔合格`

因為第1日考個d野`

我個日真係病到自己唔知做過乜,,

好彩全部合格v3v

數學,,`自己ok滿意,,;)

GEOG,,死硬-33-

59/85 =[]=,,,,,,,,,,,

今日暫時無肥佬,,=333=

聽日通識!死硬,,肥硬佬t___t

仲有IS,,希望高分xd

聽日13歲拉-_-真係快=v=

上年既21號,,

6年級們去了中大,,幾開心,,

下午去了王梓恩屋企玩,,

之後買cake`番家吃=]

好簡單,,聽日仲簡單=v=

番學之後出去食飯`吃cake,,,=]=]

牙哥也是1月21牙XD 真巧-v-

通識我等住你肥佬-0-

c0mment

呢個男仔我都唔知佢係邊個-0-

無拉拉話中意我,,完全唔識佢,,

【°ˍKuSo男孩★_'`'`I aM kUsO*_____*kit 說:
 hello
- I'm車厘♥ 說:
hi- -
【°ˍKuSo男孩★_'`'`I aM kUsO*_____*kit 說:
我想你愛我呀
- I'm車厘♥ 說:
憑咩
【°ˍKuSo男孩★_'`'`I aM kUsO*_____*kit 說:
我冇女朋友
【°ˍKuSo男孩★_'`'`I aM kUsO*_____*kit 說:
雖然我樣衰
- I'm車厘♥ 說:
係囉-v-我中意靚仔
【°ˍKuSo男孩★_'`'`I aM kUsO*_____*kit 說:
唉....
- I'm車厘♥ 說:
中意第2個囉

【°ˍKuSo男孩★_'`'`I aM kUsO*_____*kit 說:
唔中意第2個呀

- I'm車厘♥ 說:
你點解中意我=33=

 


【°ˍKuSo男孩★_'`'`I aM kUsO*_____*kit 說:
因为我對人好好而我又冇女朋友

- I'm車厘♥ 說:
不過好可惜,,我是同性戀的牙!

呢個時候佢就0ff左xd

 

 


 

 

 


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2010-01-20 04:45 PM  [ 訪客留言(28) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



♥19/1 ;)

我唔係今日生日牙-33-

後日牙囧-0-算算算拉xd

11點幾LRT`去TM游池xd

等heidi`哇你屋企好正XD

之後12點幾落去接AnnAnn =]

你個頭好得牙xd

Ann今日送生日禮物比我=33=

上到heidi屋企一拆.............

救命,,,豬豬煙灰缸-[]-

不過用黎擺都好-33-

多謝annann`

之後1點幾落左樓下個公園玩`

就去屯市買飛秋田犬八千XDXD

之後想上秘密基地`

點知成班沈記係度`即走-v-

入UA食雪糕`影相`入場=]

睇睇睇,,我同heidi,,,哈哈哈XD

Ann最後都黎料-3-

喊喊喊喊喊xd得maggie唔喊-_-

哇,,感人死拉!

八千等左佢主人10年都有t___t

但其實主人一早死左,,唉,,

最後八千到死既一刻都留係車站等主人,,

最後死左T3T

睇完就行番屋企-____-

我又買零食拉!爆硬瘡XD

唔理拉`今日玩得好開心;)

聽日對卷`後日對卷`

點解要生日個日對通識!

唉唉唉,,死掉了-333-

post下相先-0-

下面個張覺唔覺好奇怪XD

我同佢地平排咁濟-0-

幾時高左咁多xd

cmcm;)

後日生日快樂-__-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2010-01-19 06:15 PM  [ 訪客留言(14) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))