|
|
|
|
| |
琴晚10點幾就訓左,,超眼訓-3-
朝早9點起,,開電腦``
12點番學校接Ann=]
張嘉銘哥哥記住還錢XD
之後去屯市,,,秘基玩玩玩,,傾傾傾,,
又有2個男仔問我地咩學校-_-
之後去新墟食野,=]
諗住去我樓下公園玩,,
點知牙Ann媽媽唔比-0-
之後咪去卓居居行下囉,,
買左生日禮物比小螢XD
之後就3點番家拉!
番到去,,食薯片,,訓覺`
4點幾醒左,,做功課,,
吃飯,,沖涼,,睇左陣書..
先有得玩電腦t___t
哇,,我今日先見到我牙哥d生日禮物多到嘔,,
可能因為佢F.5掛-_-多到牙!
聽日有咩做0_0
聽日余文軒生日=]
生日快樂!
c0mment♥
|
| |
|
|
|
|
| |
琴晚去食野`百份百-_-
無拉拉有個中年男人暈在百份百外面,,
不能動彈`call白車`好慘-0-
之後咁高興仲唔買薯片食咩-33-
去大昌買完,,
去welcome`又買多2包蝦條XD
夜晚好夜先搞功課`
成1點先訓,,,-v-
今日`番學集隊,,
Maths`又教書`=]
中屎對卷`唔好提-3-
不過總分合格-0-
ENG`哇`張鳳玲唔好落堂先黎XD
hea到10:10佢先黎-v-
講drama`叫人出去講下佢既故事,,
最後揀左maggie同劉信a 合拼XD
哇`開心到maggie牙;)
之後同maggie去KFC食,,,
比yui發現左我,,1 d野-v-
哇`幾正=0=
番到去中文`
選咩班長牙0_0
鄭sir`揀左1男1女,,,,
之後1男1女同學投票,,,
發乜鬼野神經,,
男既係大pat峰咪好囉;)
女既點解要投我?討厭做班腸,,
我根本就唔適合!高攀唔起牙!!
算,,,努力做好佢`唔想聽咁多閒言閒語!
班會`哇劉信a同...XDXD
GEOG ms.Fung無番,,,
同yui`ann`heidi`蔡叔玩,,
蔡叔比我撞到飛左出黎=33=
heidi個鬼故好恐怖t__t
之後聽西瓜皮牙婆笑話,,
哇yui講得岩`佢講果句
[喂`呢度係咪尻尻尻牙?]
鄉下音XD笑到癡線!
超中意西瓜皮~~~~~~=]
之後IS,,對番卷`睇番總分,,
咦!點解低大pat峰10分,,,?
159/200,,,唉...=0=
放學啦啦隊,,又跳番之前個d,,
4點半走得,,
星期五真係好=]
多謝珊珊遲來的禮物;]
黎緊既2日,,,唉,,唔知做乜?
唔想跑步牙!救命!
c0mment♥
c0mment♥
點算I.S堂要調位t__t
|
| |
|
|
|
|
| |
生日又如何xd
同平時一樣-3-
一入課室Zoe就送野比我xd
一陣po相`之後牙yui又送=p
通識`死硬`拉埋平時分應該合格-0-
PEx2`跑跑跑`教推鉛球=]
break課室hea`-3-
無拉拉小螢搵我`
送生日禮物比我xdd
一拆`雞雞雞雞牙XD
玩得我din`超中意-v-
數學堂狂禁`隻雞狂叫v3v
生埋EGG -0-
LUNCH番家吃`
IS對卷`滿意`
不過點解有人可以77/90 =33=
之後ENG x2`對GE,,,OMG-,-
講drama`同雞春坐笑死,,XD
死拉聽日中屎t___t
放學去拉拉`聽日帶$100買3`
好鬼靚XD
講下講下野成間學校停電-0-
熱到你牙`落去買野飲`
之後5點度番家-v-
番黎無人係屋企`
夜晚出街食-v-
po相-_-
zoe送既`
小螢送既XD
yuiyui送既-3-
有2個扣`我唔會用架XD
將來送比我既另一半哇哈哈XD

生日快樂;)
再一次多謝你地同過我講生日快樂既人`
同送比我既禮物=]

今年個cakecake -v-
|
| |
|
|
|
|
| |
今日派左中英數GEOG`
中文真係唔理想=v=
好彩無肥佬xd
英文,,都係唔理想-33-
不過之前以為唔合格`
因為第1日考個d野`
我個日真係病到自己唔知做過乜,,
好彩全部合格v3v
數學,,`自己ok滿意,,;)
GEOG,,死硬-33-
59/85 =[]=,,,,,,,,,,,
今日暫時無肥佬,,=333=
聽日通識!死硬,,肥硬佬t___t
仲有IS,,希望高分xd
聽日13歲拉-_-真係快=v=
上年既21號,,
6年級們去了中大,,幾開心,,
下午去了王梓恩屋企玩,,
之後買cake`番家吃=]
好簡單,,聽日仲簡單=v=
番學之後出去食飯`吃cake,,,=]=]
牙哥也是1月21牙XD 真巧-v-
通識我等住你肥佬-0-
c0mment♥
呢個男仔我都唔知佢係邊個-0-
無拉拉話中意我,,完全唔識佢,,
【°ˍKuSo男孩★_'`'`I aM kUsO*_____*kit 說:
hello
- I'm車厘♥ 說:
hi- -
【°ˍKuSo男孩★_'`'`I aM kUsO*_____*kit 說:
我想你愛我呀
- I'm車厘♥ 說:
憑咩
【°ˍKuSo男孩★_'`'`I aM kUsO*_____*kit 說:
我冇女朋友
【°ˍKuSo男孩★_'`'`I aM kUsO*_____*kit 說:
雖然我樣衰
- I'm車厘♥ 說:
係囉-v-我中意靚仔
【°ˍKuSo男孩★_'`'`I aM kUsO*_____*kit 說:
唉....
- I'm車厘♥ 說:
中意第2個囉
【°ˍKuSo男孩★_'`'`I aM kUsO*_____*kit 說:
唔中意第2個呀
- I'm車厘♥ 說:
你點解中意我=33=
【°ˍKuSo男孩★_'`'`I aM kUsO*_____*kit 說:
因为我對人好好而我又冇女朋友
- I'm車厘♥ 說:
不過好可惜,,我是同性戀的牙!
呢個時候佢就0ff左xd
|
| |
|
|
|
|
| |
♥19/1 ;)
我唔係今日生日牙-33-
後日牙囧-0-算算算拉xd
11點幾LRT`去TM游池xd
等heidi`哇你屋企好正XD
之後12點幾落去接AnnAnn =]
你個頭好得牙xd
Ann今日送生日禮物比我=33=
上到heidi屋企一拆.............
救命,,,豬豬煙灰缸-[]-
不過用黎擺都好-33-
多謝annann`
之後1點幾落左樓下個公園玩`
就去屯市買飛秋田犬八千XDXD
之後想上秘密基地`
點知成班沈記係度`即走-v-
入UA食雪糕`影相`入場=]
睇睇睇,,我同heidi,,,哈哈哈XD
Ann最後都黎料-3-
喊喊喊喊喊xd得maggie唔喊-_-
哇,,感人死拉!
八千等左佢主人10年都有t___t
但其實主人一早死左,,唉,,
最後八千到死既一刻都留係車站等主人,,
最後死左T3T
睇完就行番屋企-____-
我又買零食拉!爆硬瘡XD
唔理拉`今日玩得好開心;)
聽日對卷`後日對卷`
點解要生日個日對通識!
唉唉唉,,死掉了-333-
post下相先-0-




下面個張覺唔覺好奇怪XD
我同佢地平排咁濟-0-
幾時高左咁多xd


cmcm;)
後日生日快樂-__-
|
| |
|
|
« | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | ... | 120 | »
|