★厘
當故事失去美夢
美夢失去線索
而我們失去聯絡

一直愛著你
用我自己的方式

cherrylove21
暱稱: ;★`車厘=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
日誌統計
文章總數: 597
留言總數: 5046
今日人氣: 64
累積人氣: 17129
原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



`[] y0urself :D
作者by;冰`(:
1. 您既大名 (?) -車厘;D
2. 幾碎也您(?) -12=]
3. 住邊 (?) -TM  
4. 幾高 (?) - 矮囉-0-
5. 囝定囡 (?) - 囡

`[] family :D
6. 屋企有幾多條友 (?) -4丁丁
7. 屋企邊個對您最好 (?)  -媽媽;]
8. 屋企最中意乜水 (?)  -媽媽=]
9. 有冇兄弟姊妹 (?)  -哥哥xd

`[] sch0ol :D
1o. 讀緊邊間 (?) -百周-v-
11. 讀緊邊班 (?) -親愛的1E>3<
12. 全班有幾多條友 (?) - 38靚仔靚女=p
13. 最中意邊個老師 (?) -um,,黃sir -v-唔知牙0v0
14. 最憎邊個老師 (?) -無既-v-
15. 愛吾愛您讀戈班 (?) -愛愛愛愛愛

`[] fds :D
16. 你d fd系囝多但囡多 (?)  -囡拉緊係-_-
17. 邊個最可愛 (?) -西瓜仔拉當然-v-
18. 邊個最煩 (?) -當然係佢拉=_=
19. 邊個最花心 (?) -Zoe同Heidi[唔好打我]
2o. 邊個最傻 (?) -唔知-v-
21. 邊個最搞gag (?) -木咀xd哈=]
22. 邊個最愛美 (?) -Heidi都好愛架>3<

`[] y0ur l0ve :D
23. 你既性傾向系咩 (?) -=[]=
24. 有冇中意既人 (?) -有,,
25. 有冇試過為佢喊 (?) -略,,=]
26. 您易吾易呷醋 (?) -易-0-
27. 佢同您求婚會接受嗎 (?) -考慮-0-
28. 佢姓咩 (?) -點解要講v3v
29. 而家最想同佢講d咩 (?) -我愛你囉

`[] mc :D
3o. 太陽定月亮 (?) -大陽
31. 晴天定雨天 (?) -晴天
32. 愛定被愛 (?) -被愛
33. 朋友定愛人 (?) -愛人-0-[FD唔好打我]
34. 靚囡定可愛 (?) -靚囡,,=]
35. 日本妹定鬼妹 (?) -日本妹YA -3-

`[] favourite :D
36. 最中意既地方 (?) -1E班房=]
37. 最中意既顏色 (?) -黃`紫0,0
38. 最中意既零食 (?) -見到零食我隻眼就閃下閃下既拉xd
39. 最中意既歌 (?) -大把;[
4o. 最中意既日子 (?) -中秋佳節-0-
41. 最中意既野飲 (?) -忌廉溝鮮奶=p

`[] yes or no :D
42. 您愛朋友 (?) -愛0v0
43. 您識跳雞囝舞 (?) -你教我跳拉*0*
44. 您系1個令囡(囝) (?) -唔係=v=
45. 您好高 (?) -矮=]
                                                                                                                                                                                                        46. 你您愛我xd (?) -唔愛-v-

`[] today :D
47. 今日幾多號 (?) -12月18拉;D
48. 今日跳左雞囝舞未 (?) -咁又未=0=
49. 而家幾點 (?) -6:11p.m

`[]  recently :D
5o. 您肯做.我愛死您喔<3多謝 (!) -唔洗既xd

作者by;冰`(:
 

大家睇完呢個50問,,

要睇埋下面個篇.xd''

cmcmcmcmcm


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2009-12-18 06:09 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



又到星期五la;]

聖誕節話咁快就黎拉喂xd

點解咁快既-V-

好拉,,今日集隊好c0ld =3=

LS,,匯報,,

黃Sir問有無人自願,,

我無拉拉舉左手,,嘻嘻,,

不過有d唔滿意就係接受講左做[節]受T3T

唔緊要la,,哈哈哈迫左Heidi出去=]

PEx2,,又跑2個圈先,,

11分23囧

之後接力,,悶

中文,,,複習,,

無拉拉影班相,,

數,,,對野同做MC,,

LUNCH後又去蛇妖數學班,,,

唔錯唔錯-v-

IS,,陳sir遲左好多先黎,,

之後做WSWSWSWS,,,

ENGx2,,對番Test paper,,,

對下對下話School Choir落去影相,,

咪落去囉-v-之後又見到妍佢地,,,

原來Dance club又要影-3-

個個高級組既姐姐都好靚女=]

之後影囉影囉影囉,,之後就番去上堂,,

改正改改正改正,,

放學放學放學,,,,

交野比蛇妖,,

點解佢次次都走得咁急既-v-

仲要好可愛咁咩個bag bag仔;D

哈哈哈-v-

拉拉隊,,教新歌good v3v

星期五好幸福,,

牙哥打波打到11點幾先番,,

y0!

無乜野打lu,,

 

c0mment

 

如何可以不愛他
 莫非生命只配有一個他
 到了沒法相處 再去記它好處
 憑回憶製造這自欺的笑話

 如何可以不愛他 命運種下甚麼偏差
 用最多的心血 換最深的積雪
 從此再遇上火花 也會擦亮這個傷疤

 

 

 

 

 

 

 


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2009-12-18 05:17 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



今日無乜野xd

幾開心XD

英文堂又做上年既卷=]

GEOG Quiz得22/30 =v=

我比心機溫都係得咁炸T3T

聽日派IS =]

希望希望同GEOG差唔多,,

因為都係無乜點溫過IS =[

放學同Maggie`Ann`姑藍,,

係班房度HEA下,,,

沈梓軒朱峰又一齊加入-V-

不過其實朱峰加入都係想牙ANN答佢一條問題xd

之後傾+玩xd 4:30番家,,

我番家係最lonely,,

無人同我同路xd

好彩有琛babii,,

傾Don仔,,

你好慘牙琛琛T3T

今日開心囧

牙哥去補習電腦無人同我爭,,

真係好,,不過通識個時事新聞,,

聽日要匯報,,,我想講高錕-0-

匯報快樂=]我愛匯報!

突然想起I love SCIENCE果個小女孩-v-

唔打la,,

CM又開始少 =]

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2009-12-17 07:53 PM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



今日開心=]

 


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2009-12-17 04:57 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



haha;D

CL room -v-

Math ing

 


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2009-12-17 01:00 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))