|
|
|
|
| |
`[★] y0urself :D
作者by;冰`(:
1. 您既大名 (?) -車厘;D
2. 幾碎也您(?) -12=]
3. 住邊 (?) -TM
4. 幾高 (?) - 矮囉-0-
5. 囝定囡 (?) - 囡
`[★] family :D
6. 屋企有幾多條友 (?) -4丁丁
7. 屋企邊個對您最好 (?) -媽媽;]
8. 屋企最中意乜水 (?) -媽媽=]
9. 有冇兄弟姊妹 (?) -哥哥xd
`[★] sch0ol :D
1o. 讀緊邊間 (?) -百周-v-
11. 讀緊邊班 (?) -親愛的1E>3<
12. 全班有幾多條友 (?) - 38靚仔靚女=p
13. 最中意邊個老師 (?) -um,,黃sir -v-唔知牙0v0
14. 最憎邊個老師 (?) -無既-v-
15. 愛吾愛您讀戈班 (?) -愛愛愛愛愛
`[★] fds :D
16. 你d fd系囝多但囡多 (?) -囡拉緊係-_-
17. 邊個最可愛 (?) -西瓜仔拉當然-v-
18. 邊個最煩 (?) -當然係佢拉=_=
19. 邊個最花心 (?) -Zoe同Heidi[唔好打我]
2o. 邊個最傻 (?) -唔知-v-
21. 邊個最搞gag (?) -木咀xd哈=]
22. 邊個最愛美 (?) -Heidi都好愛架>3<
`[★] y0ur l0ve :D
23. 你既性傾向系咩 (?) -=[]=
24. 有冇中意既人 (?) -有,,
25. 有冇試過為佢喊 (?) -略,,=]
26. 您易吾易呷醋 (?) -易-0-
27. 佢同您求婚會接受嗎 (?) -考慮-0-
28. 佢姓咩 (?) -點解要講v3v
29. 而家最想同佢講d咩 (?) -我愛你囉
`[★] mc :D
3o. 太陽定月亮 (?) -大陽
31. 晴天定雨天 (?) -晴天
32. 愛定被愛 (?) -被愛
33. 朋友定愛人 (?) -愛人-0-[FD唔好打我]
34. 靚囡定可愛 (?) -靚囡,,=]
35. 日本妹定鬼妹 (?) -日本妹YA -3-
`[★] favourite :D
36. 最中意既地方 (?) -1E班房=]
37. 最中意既顏色 (?) -黃`紫0,0
38. 最中意既零食 (?) -見到零食我隻眼就閃下閃下既拉xd
39. 最中意既歌 (?) -大把;[
4o. 最中意既日子 (?) -中秋佳節-0-
41. 最中意既野飲 (?) -忌廉溝鮮奶=p
`[★] yes or no :D
42. 您愛朋友 (?) -愛0v0
43. 您識跳雞囝舞 (?) -你教我跳拉*0*
44. 您系1個令囡(囝) (?) -唔係=v=
45. 您好高 (?) -矮=] 46. 你您愛我xd (?) -唔愛-v-
`[★] today :D
47. 今日幾多號 (?) -12月18拉;D
48. 今日跳左雞囝舞未 (?) -咁又未=0=
49. 而家幾點 (?) -6:11p.m
`[★] recently :D
5o. 您肯做.我愛死您喔<3多謝 (!) -唔洗既xd
作者by;冰`(:
大家睇完呢個50問,,
要睇埋下面個篇.xd''
cmcmcmcmcm
|
| |
|
|
|
|
| |
又到星期五la;]
聖誕節話咁快就黎拉喂xd
點解咁快既-V-
好拉,,今日集隊好c0ld =3=
LS,,匯報,,
黃Sir問有無人自願,,
我無拉拉舉左手,,嘻嘻,,
不過有d唔滿意就係接受講左做[節]受T3T
唔緊要la,,哈哈哈迫左Heidi出去=]
PEx2,,又跑2個圈先,,
11分23囧
之後接力,,悶
中文,,,複習,,
無拉拉影班相,,
數,,,對野同做MC,,
LUNCH後又去蛇妖數學班,,,
唔錯唔錯-v-
IS,,陳sir遲左好多先黎,,
之後做WSWSWSWS,,,
ENGx2,,對番Test paper,,,
對下對下話School Choir落去影相,,
咪落去囉-v-之後又見到妍佢地,,,
原來Dance club又要影-3-
個個高級組既姐姐都好靚女=]
之後影囉影囉影囉,,之後就番去上堂,,
改正改改正改正,,
放學放學放學,,,,
交野比蛇妖,,
點解佢次次都走得咁急既-v-
仲要好可愛咁咩個bag bag仔;D
哈哈哈-v-
拉拉隊,,教新歌good v3v
星期五好幸福,,
牙哥打波打到11點幾先番,,
y0!
無乜野打lu,,
c0mment
如何可以不愛他
莫非生命只配有一個他
到了沒法相處 再去記它好處
憑回憶製造這自欺的笑話
如何可以不愛他 命運種下甚麼偏差
用最多的心血 換最深的積雪
從此再遇上火花 也會擦亮這個傷疤
|
| |
|
|
|
|
| |
今日無乜野xd
幾開心XD
英文堂又做上年既卷=]
GEOG Quiz得22/30 =v=
我比心機溫都係得咁炸T3T
聽日派IS =]
希望希望同GEOG差唔多,,
因為都係無乜點溫過IS =[
放學同Maggie`Ann`姑藍,,
係班房度HEA下,,,
沈梓軒朱峰又一齊加入-V-
不過其實朱峰加入都係想牙ANN答佢一條問題xd
之後傾+玩xd 4:30番家,,
我番家係最lonely,,
無人同我同路xd
好彩有琛babii,,
傾Don仔,,
你好慘牙琛琛T3T
今日開心囧
牙哥去補習電腦無人同我爭,,
真係好,,不過通識個時事新聞,,
聽日要匯報,,,我想講高錕-0-
匯報快樂=]我愛匯報!
突然想起I love SCIENCE果個小女孩-v-
唔打la,,
CM又開始少 =]
|
| |
|
|
|
|
| |
haha;D
CL room -v-
Math ing
|
| |
|
|
« | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | ... | 120 | »
|