|
|
|
|
| |
功課已ko,,
聽日又是好累的Dance club =]
加油加油*3*
開始溫書拉xd 中屎溫左d =p
相信勁快就唔記得-3-
黎緊既星期5,6 `
去大尾督度假度假-33-
之前都去過3次4次lu -v-
唔知今次又住邊間呢^^
都唔知打咩好=U=
只知道度假屋無電腦t0t
我用盡了力氣 想要留住你 你卻未為意
你的堅持 讓我最後不得不放棄
看著我眼裡 黑色的眼淚流著不停
想你從不信 從來不在意 假裝的生氣
我恨這樣才能抓住你的注意力
女生的骨氣 怕是場被誤會的心情
對不起 你要的我忘了給你
答應你 自由我從此給你
現在慢慢將指尖鬆開
我看我這次終於真可以
墜落地面 這一堆鐵
我已決意要這愛意
全靜止
c0mment牙唔該-v-
|
| |
|
|
|
|
| |
好hea,,7:30起身=v=
玩電腦囉;]
10點幾在房睇電視+聽歌,,,
做左小小功課,,,
1點幾飛番學校,,,
操場見到Ann好慘咁畫緊Geog個plan =33=
又見到阿肥食粥,,,我就悠閒地飛舞-[]-
2點同ANN去食野,,,
之後補數,,,無用既-0-
他的屎忽依然是很漂亮xd
之後同妍番家,,請佢食雪糕,,
之後又做左陣vocab -3-
又電腦過=p
本來想整烏冬-v-
落左包粉,,之後辣架!
頂唔信,,落豉油,,
唔得,,,落茄汁,,得左!
不過食完無耐,,,嘔v3v
頭昏了-33- 爆屎了-v-
下次不敢了T3T
|
| |
|
|
|
|
| |
火都黎埋-v-
頭先一路搵緊,,,
係LUNCH播過個首歌,,,
又唔q記得佢叫咩名-0-
又忘記左邊q個唱,,,
又記得係超巨聽過,,,妖
搵到唔想搵,,,,只記得佢既旋律,,,
之後睇yui個qz,,,妖! 珊瑚海牙!
激到透唔到氣-33-
重新拾回親切感,,,
在中學永遠不會有的親切,,,
同alex嵐哥傾左好多野,,,
好親切,,,好真實,,諗番好多小學既野,,,
有一種回到家的感覺xd
頓時下火了,,,真好,,
嵐哥本性不變,,,最愛今天FP的課題,,,
真係一個好親切既朋友xd
不過好笑既係....
在中學見到大家都扮見唔到,,笑嘔
好似唔識咁囧囧囧
上到中學,,,性格唔同左,,好明顯地不同,,
脾氣差了,,,小學時,,陳諾諾打我我唔會嬲,,
宜家打我我就火=33=不過無表露出黎-v-
但,,我比小學笑得勁左=p
好想番到小學,,,唉....
雖然1E既氣氛都好,,
但我中意6B個種小小的課室,,
桌椅迫迫的,,,真好
很溫暖很溫暖^^
好想找一些真心朋友=[
點解我成日都打qz既=v=
|
| |
|
|
|
|
| |
今日又好頹咁番學,,,
集隊,,,睇書-v-好好睇=]
IS x2 ,,,
繼續睇書,,,睇到79頁嘻嘻xd
無理到個牙sir,,,不過有寫野架;D
之後玩個顯微鏡,,,
手指`紙巾乜都比佢地照曬,,,
好核突架=p
Math,,,又教形狀-0-
LS,,,d人又黎左,,
講溝通既野,,,笑死...
我地第2組本來落後左好多,,,
最尾追番d分,,,爽xd
LUNCH同Maggie,,桃園島 -v-
全程講木木,,,,Maggie真係好愛佢=v=
佩服佩服,,,,
我問[如果木木死左,,,你會點?]
佢話[我會同佢一齊死囉]
哇,,,好驚牙嘻嘻=p
CHIN,,,教書,,,
抽左號數講野,,,
之後講完果個人叫一個號數講,,,
ann叫左憎偉成,,,成哥叫我-33-
講囉,,,之後..到我講一個號數xd
我見到下一題,,,蔡叔寫左
[說一句公喜發財,,就會得到紅包]
哈哈,,,之後我就叫左佢拉=]
佢真係講左呢句xd 笑到死030
ENG,,,次次比咁多功課T3T
NEE`LE`WS`WB,,,
全部星期一交,,仲要做成課囉NEE -0-
又唔記得簽Dict,,,
今日唔交就late -33-
我唔想番家後又再番黎,,算
FP,,,講咩吸毒個d野,,在正方形度找
吸毒後的後遺症,,,看到..
[迷戀沖涼,,奶春唔知乜野xd]
蔡叔幫我圈左[睡覺`愛滋`口震-v-]
笑到爆屎^^''
之後放學去啦啦隊,,,
哇,,,就快教曬拉,,,
5點走,,,
聽日番學校,,又din過-v-
妖,,今日又唔記得左去校務處,,,
cm plz
|
| |
|
|
|
|
| |
CL先打完qz -v-
唔打咁多野,,,
我隻左手就快無拉TT
坐左係蔡叔隔離,,,
日日都打我-v-上上下堂,,
或做緊功課..
佢都會無拉拉用2枝筆,,,
插插插插插-33-
無筆?用手指-v-
彈你隻手,,,met你 v33v
坐左幾日,,,左手已經很痛,,,
佢一悶到打我-v-想點,,,
今日仲要用擦膠碎擲我xd
點解1E既男仔個個都咁恐怖架,,
玩到好激,,玩到跌低曬,,,
無論係桌椅書包,,,
統統都會慘被飛落地-v-
佢地仲用個排球飛黎飛去,,
驚-v-
班上最中意講既野,,係,,
動L`I smell`有陣味x2`is it true? etc,,
大家仲好中意PTH堂爆粗-33-
西瓜皮中意做回音xd
有d人仲成日扮乖添=p
今天,,第一次聽到木咀哥呻吟-0-
蔡叔`熊瑋`程屎`木咀,,
四大淫蟲- -v
break見到既野,,,諗起都嘔心v3v
女仔比較正常,,haha ;D
我要cm plz
|
| |
|
|
« | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | ... | 120 | »
|