★厘
當故事失去美夢
美夢失去線索
而我們失去聯絡

一直愛著你
用我自己的方式

cherrylove21
暱稱: ;★`車厘=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
日誌統計
文章總數: 597
留言總數: 5046
今日人氣: 47
累積人氣: 17112
原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



功課已ko,,

聽日又是好累的Dance club =]

加油加油*3*

開始溫書拉xd 中屎溫左d =p

相信勁快就唔記得-3-

黎緊既星期5,6 `

去大尾督度假度假-33-

之前都去過3次4次lu -v-

唔知今次又住邊間呢^^

都唔知打咩好=U=

只知道度假屋無電腦t0t

 

 

 

 

我用盡了力氣 想要留住你 你卻未為意
你的堅持 讓我最後不得不放棄
看著我眼裡 黑色的眼淚流著不停
想你從不信 從來不在意 假裝的生氣
我恨這樣才能抓住你的注意力
女生的骨氣 怕是場被誤會的心情
對不起 你要的我忘了給你
答應你 自由我從此給你

 

 

現在慢慢將指尖鬆開
我看我這次終於真可以
墜落地面 這一堆鐵
我已決意要這愛意
全靜止

c0mment牙唔該-v-


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2009-11-29 05:31 PM  [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



好hea,,7:30起身=v=

玩電腦囉;]

10點幾在房睇電視+聽歌,,,

做左小小功課,,,

1點幾飛番學校,,,

操場見到Ann好慘咁畫緊Geog個plan =33=

又見到阿肥食粥,,,我就悠閒地飛舞-[]-

2點同ANN去食野,,,

之後補數,,,無用既-0-

他的屎忽依然是很漂亮xd

之後同妍番家,,請佢食雪糕,,

之後又做左陣vocab -3-

又電腦過=p

本來想整烏冬-v-

落左包粉,,之後辣架!

頂唔信,,落豉油,,

唔得,,,落茄汁,,得左!

不過食完無耐,,,嘔v3v

頭昏了-33- 爆屎了-v-

下次不敢了T3T

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2009-11-28 06:22 PM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



火都黎埋-v-

頭先一路搵緊,,,

係LUNCH播過個首歌,,,

又唔q記得佢叫咩名-0-

又忘記左邊q個唱,,,

又記得係超巨聽過,,,妖

搵到唔想搵,,,,只記得佢既旋律,,,

之後睇yui個qz,,,妖! 珊瑚海牙!

激到透唔到氣-33-

 

 

 

重新拾回親切感,,,

在中學永遠不會有的親切,,,

同alex嵐哥傾左好多野,,,

好親切,,,好真實,,諗番好多小學既野,,,

有一種回到家的感覺xd

頓時下火了,,,真好,,

嵐哥本性不變,,,最愛今天FP的課題,,,

真係一個好親切既朋友xd

不過好笑既係....

在中學見到大家都扮見唔到,,笑嘔

好似唔識咁囧囧囧

 

 

 

 

上到中學,,,性格唔同左,,好明顯地不同,,

脾氣差了,,,小學時,,陳諾諾打我我唔會嬲,,

宜家打我我就火=33=不過無表露出黎-v-

但,,我比小學笑得勁左=p

好想番到小學,,,唉....

雖然1E既氣氛都好,,

但我中意6B個種小小的課室,,

桌椅迫迫的,,,真好

很溫暖很溫暖^^

好想找一些真心朋友=[

 

 

 

 

點解我成日都打qz既=v=

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2009-11-27 11:10 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



今日又好頹咁番學,,,

集隊,,,睇書-v-好好睇=]

IS x2 ,,,

繼續睇書,,,睇到79頁嘻嘻xd

無理到個牙sir,,,不過有寫野架;D

之後玩個顯微鏡,,,

手指`紙巾乜都比佢地照曬,,,

好核突架=p

Math,,,又教形狀-0-

LS,,,d人又黎左,,

講溝通既野,,,笑死...

我地第2組本來落後左好多,,,

最尾追番d分,,,爽xd

LUNCH同Maggie,,桃園島  -v-

全程講木木,,,,Maggie真係好愛佢=v=

佩服佩服,,,,

我問[如果木木死左,,,你會點?]

佢話[我會同佢一齊死囉]

哇,,,好驚牙嘻嘻=p

CHIN,,,教書,,,

抽左號數講野,,,

之後講完果個人叫一個號數講,,,

ann叫左憎偉成,,,成哥叫我-33-

講囉,,,之後..到我講一個號數xd

我見到下一題,,,蔡叔寫左

[說一句公喜發財,,就會得到紅包]

哈哈,,,之後我就叫左佢拉=]

佢真係講左呢句xd 笑到死030

ENG,,,次次比咁多功課T3T

NEE`LE`WS`WB,,,

全部星期一交,,仲要做成課囉NEE -0-

又唔記得簽Dict,,,

今日唔交就late -33-

我唔想番家後又再番黎,,算

FP,,,講咩吸毒個d野,,在正方形度找

吸毒後的後遺症,,,看到..

[迷戀沖涼,,奶春唔知乜野xd]

蔡叔幫我圈左[睡覺`愛滋`口震-v-]

笑到爆屎^^''

之後放學去啦啦隊,,,

哇,,,就快教曬拉,,,

5點走,,,

聽日番學校,,又din過-v-

妖,,今日又唔記得左去校務處,,,

cm plz

 

 

 

 

 

 

 

 


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2009-11-27 05:45 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



CL先打完qz -v-

唔打咁多野,,,

我隻左手就快無拉TT

坐左係蔡叔隔離,,,

日日都打我-v-上上下堂,,

或做緊功課..

佢都會無拉拉用2枝筆,,,

插插插插插-33-

無筆?用手指-v-

彈你隻手,,,met你 v33v

坐左幾日,,,左手已經很痛,,,

佢一悶到打我-v-想點,,,

今日仲要用擦膠碎擲我xd

點解1E既男仔個個都咁恐怖架,,

玩到好激,,玩到跌低曬,,,

無論係桌椅書包,,,

統統都會慘被飛落地-v-

佢地仲用個排球飛黎飛去,,

驚-v-

班上最中意講既野,,係,,

動L`I smell`有陣味x2`is it true? etc,,

大家仲好中意PTH堂爆粗-33-

西瓜皮中意做回音xd

有d人仲成日扮乖添=p

今天,,第一次聽到木咀哥呻吟-0-

蔡叔`熊瑋`程屎`木咀,,

四大淫蟲- -v

break見到既野,,,諗起都嘔心v3v

女仔比較正常,,haha ;D

我要cm plz

 

 

 

 

 

 

 


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2009-11-26 05:46 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))