|
|
|
|
| |
番去個個係度做VA -v-
Math,,,蛇妖好耐先黎到,,唔知做d乜野牙又=3=
VA x2 ,,教用筆刀介野,,,好難介=v=
好想搞下木咀既頭髮飄下飄下好動L v3v
break,,,班房訓訓-v-
ENG x2,,做AWE,,,好快做完拉=]
坐雞春隔離好悶-v-唔出聲既0v0
LUNCH賓墟,,,有好多1E-v-
分開3張,,軒西瓜匡匡仲有唔知邊個一張,,
我Zoe maggie一張,,朱峰蔡叔一張,,
全身發熱漲,,無拉拉後面成張野插埋黎= =
尖叫-3-好羅-[]- 果個師兄囧囧囧下次睇清楚la v33v
Maggie Zoe成日仇視我,,,我扮睇唔到xd
番班房戴完Maggie眼鏡之後又暈又想嘔,,
yui up左d野我成日彈左起身,,,=[]= HIGH -3-
CHIN x2,,,鄭sir堂真是悶的;]
個耹聽令我醒神,,,
我個蛋好細,,,你個蛋好大,,我想同你交換蛋牙,,
唔該幫我地換蛋la -v- 原來佢講膽=v=
1E的gag鄭sir都會笑架XD
GEOG,,,本來上去點知唔洗,,朱峰你果下野-v-
FUNG的DON'T TELL OTHER CLASS囧囧咩事,,
成堂講小小野講左好耐,,眼訓,,
之後我地班房放學拉拉隊,,
悶,,唔教新野既;[ 之後雪糕then回家xd
聽日PE大興體育館
心如被火燒,,
這個答案真或假,,
我不知道,,
像現在這樣我很滿足 很滿足,,
最小是我的主動,,幫助了自己,,
現在的有這樣的關係,,是我一手建立的,,
維持這個關係好嗎?
|
| |
|
|
|
|
| |
今日落雨-v-
5點45起身溫中屎,,
本來我既計劃好完美架,,,
琴晚諗住9:45分訓到10:45之後
飲雞精[飲完好鬼醒神-v-],,之後
K中屎K到1-2點,,點知我牙媽無叫到我,,佢自己就訓左,,
無人叫我我一定唔會醒-v-之後醒左個陣已經3點,,T3T
我既計劃咁就毀左-33-
之後我咪較鬧鐘5:45起身溫囉-v-嘻嘻嘻
hall集隊,,變左訓話-3-
CHIN,,,listening again,,boring =[
Math x2,,根本上蛇妖堂係抄寫堂=[]=
又悶又肚餓,,Break即沖去買野吃xd
好飽拉;D ENGx2
0h,,NEE,,then Quiz,,0h!
最後12:07分調位,,期待左好耐,,,
因為唔想對住蔡叔成哥個d人,,
調牙調,,本來同雞腸坐,,
之後調左去同雞春坐,,
都0k既,,,佢唔出聲架xd
比佢知道左我叫佢做雞春,,驚v_v
咁我唔記得嘉俊點寫咪寫左雞春囉xd
ENG無聊到嘔,,,記得之前Dance,,
warm up明教過隻手成條蛇咁,,2手搭住,,
之後好軟咁L下L下=v= 之後feel到自己得左,,
但又唔知有無得,,,去左洗手間睇 得左牙 感動
LUNCH Heidi唔見左銀包牙!!
入面有千幾蚊架=[
好彩經過我ANN佢搵,,
原來sir左落去樂怡個書包xd
haha Heidi開心曬lu,,
好,,lunch去賓墟,,d野幾好食-3-
又近喎,,,多d去先hahahaha 0v0
中屎黎臨拉,,,MCx10 + 資料題x1,,,,
只求合格-v- 哈哈哈=D
之後powerpoint,,有個叫膠西唔知乜野-v-
PTH Quiz,,,上次比朱峰笑我55分,,,
今次我1定要努力d既=]
yuiyui唔該曬你比朱峰改-3-
我要證明我今次有進步!
有進步牙xd 雖然都係差-0-
55--->80 =v=
本來錯9個---->4個 -v-
我得左拉,,,嘻嘻-[]-朱峰唔好再叫55分凸
IS,,,開心一浪接一浪,,教婚前性行為,,,
之後睇個影片,,介紹生殖器官,,,
覺得好好笑-33-陳sir話要認真d喎,,喔喔- -v
放學,,比人打書包,,比人頂,,,頂番佢囉咩事-v-
陪Ann吃野之後
因為某d事件SO奔跑xd
ANN同ZOE唔好講比人知我咩事-3333-
then去Choir,,,boring -0-
鄭sir好鬼多表情架XD Heidi唔入Choir真可惜T3T
之後開locker就走,,,
謝謝ANN的傘傘=]
愛你有增無減0o0
c0mment plzzz
|
| |
|
|
|
|
| |
好支力牙/3\
Dance Club排既舞都係七七八八拉,,,
但係點解我會比人蚊左去第1組=v=
同d F.2一齊第1組彈出去呢T3T
得我1條F.1小朋友=v=
分左4組xd 每組四拍跑出黎=]
好好笑架=3= 之後就狂跳跳跳-v-
記住-新part-第1 part-Fiona part-新part-第2 part,,,
下堂帶3褲比佢睇,,23號自己著自己衫褲,,我條紫褲出得場拉xd
開心開心開心xd
今日無乜特別,,
最擔心既係中屎,,聽日有Quiz,,
鎖在locker =v= 囧囧囧囧囧
點算好好好好好好好,,仲有PTH Quiz,,慘牙
C0MMENT
|
| |
|
|
|
|
| |
琴日番左黎拉=]
琴日一放學就番屋企,,不過牙肥又留左d野又番過去,,
4點番到屋企,,4點9走人-v-
263 then 73x then mini bus then Taxi
個陣時太黑拉,,所以一定要坐Taxi,,
其實間屋近到嘔,,上小小路行捷徑就到,,
不過個陣乜都睇唔到,,,
個C機唔識路-v-要我地引導佢,,
C機就一路去,,牙媽又一路就係牙係牙繼續去= =
我心諗,邊有咁遠牙,,我同牙媽講,,佢就話[岩架拉岩架拉]
o了,,,仲要繼續去,,,牙媽終於知道遠左,,調番轉頭行,,
之後見到有條路,寫住7,8,9度假屋[我地7號]
之後C機就渣車落左去,,我又心諗[唔係嘛,,都唔係呢頭既= =]
之後落左去囉,,黑到死,,驚到嘔,,
無拉拉死路一條,,有狼狗,,係度吠,,
無拉拉有個女人企左係牆度,,,我呆左-3-
之後個C機諗住問佢路,,好彩,,佢係人,,
不過係賓妹黎xd 算,,走人,,
之後無拉拉見到8號屋,,
但我明明記得7同8唔係係度架嘛-v-
有個千秋架=3=個度根本就唔係!
好恐怖牙個度,,,乜都睇唔到,,
之後又出番去,,,無拉拉有d閃光燈,,,
0h!此時我看到我牙哥xd 嗚嗚,,我地到拉=[
的士的錢-$44.4,,,怕怕,,
好既,,呢間7號住過,,
不過之前住既係有2層,,宜家得咁樣,,
不過其實都幾大,,狂跑-v-
去到,,擺低黎,,比表妹拉去千秋xd
好玩牙,,,好耐未玩過TT
之後BBQ拉-v-
我無燒過,,食零食食飽,,
要陪表妹玩,,
嘻嘻嘻`
之後佢要我吹曬d波佢,,
搞到我無乜氣xd


玩到咁上下,,凌晨1點幾,,出去同大人賭錢,,
撞柱,,無玩到,,我玩魚蝦蟹=p

玩之前----> 5個2蚊,,,
玩完之後,,,成40幾蚊,,,
好正牙,,,買乜開乜=]
之後成3點,,,又同表妹玩左陣,,
好多人就訓,,我打PSP,,
聽下歌,,,4點45分訓,,,
7點幾表妹起左身,,陪佢千秋拉xd
發現琴晚聽聽下歌既電話跌左落地,,
無爛,,不過記憶卡既野無曬,,
好彩最後整番好,,鬆一口氣-v-
玩牙玩,,
番去食野,,又玩玩玩,,
不段食不段玩,,
12點退房LU,,,

=]
cm plzzzz
|
| |
|
|
|
|
| |
唔比開電腦?
食屎la -v-照開xd
溫Exam喎=33=
好悶架架架=[
算拉,,,
我想一想,,,要是期一先打到拉xd
度假要快樂haha=p
yuiyui學界緊拉=v=
加油拉yuiyui~~
撐你架=p
走人了,,,88 |
| |
|
|
« | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | ... | 120 | »
|