★厘
當故事失去美夢
美夢失去線索
而我們失去聯絡

一直愛著你
用我自己的方式

cherrylove21
暱稱: ;★`車厘=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
日誌統計
文章總數: 597
留言總數: 5046
今日人氣: 40
累積人氣: 17105
原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



今日過得不錯

中文又去音樂室做短講

今堂最尾做係我

我自己講子陽都想笑死

偉文真係抵死-v-

唔記得眼神交流

餘下7秒-v-

數學兩堂又做數好煩

兩堂英文做上年份卷

又係最快拉嘻嘻嘻- -

張嘉銘哥哥話要炸我個qz,,

c0me 0n xd

IS Quiz -v-  唉唉唉,,,

都無乜點溫囉=3=放棄左

lunch番黎中屎,,,

又對作業同改正,,,

腳腳今日終於唔針對我

成日捉我錯字妖

PTH 朗讀

半堂就抽到我

錯左一粒字=3=

IS la;-

得個驚字,,

Quiz牙Quiz =v=

點知做下做下都唔錯= =

好彩記得串既字,,,

靠平時溫書得來的xd

希望有25/30[癲]

多謝珊珊找回我的WB TT

 

之後拉拉隊

無乜野搞

今日唔再唔開心拉=]

因為搵到個源頭,,,

所以宜家唔再介懷個d事

希望日日都好似今日咁過得不錯

聽日終於無Quiz ^^

所以我要cm

 

 

 

 


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2009-12-16 05:39 PM  [ 訪客留言(17) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



剛做完60個Vocab -v-

IS都未溫好,,

5:30起身溫!

車厘一定要起到身!

加油加油;]

好精神NOW,,

12點幾訓^^


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2009-12-15 11:54 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



Hall上又呆企,,

第2個bk sharing個條友好正-v-

無左電腦學會果個有趣人士xd

ISx2

睇個段片好想訓,,,

有人訓左-0- CCL係前面我訓唔到=[

聽日Quiz,,

Math,,我地Math半班唔合格[強!]

未派,,,不過其中之一實有我;D

蛇妖癲咁叫我地做WS-v-

黎料拉黎料拉-v-

Break落左去,,,

LSx2,,,

又係爆笑既2堂,,,

yui條邊好好玩^^

LUNCH賓墟,,,

佢地不停地噴冰,,,

我就不停地彈冰-V-

中文去音樂室,,,

做短講喔..;]

未到我,,,

ENG不停地Quiz,,,

FP又落去音樂室,,

講唔知乜野,,唔記得左-0-

無拉拉提名左我=[

之後又寫紙紙咩分個d -33-

今日本來過得蠻好,,

最尾就,,唉,,

就算你嬲我都好,,,

我都比左你滿左拉,,

係你想比0分姐我唔mind囉=[

你給她這樣高的分數,,不開心

原來這是妒忌引來的=3=

又down了,,choir都唔去,,

食野飲野就走,,

番屋企既時候,,,

我後面有2個男仔,,

瞭我-[]-拍我肩膀[驚!]

我當無野直行囉,,,

之後佢地行去我前面st0p左我,,

我咪扮望住對面馬路大叫,,

[牙媽,,[揮手中] ]

佢地就話:

[吊,,唔好玩既,,閃LU]

佢地PE衫後面寫住S.H.W,,

咩學校牙-v-?

有d爽-v-

釋慧文

 

 

 

你是否恨我?

 

 

 

 

 

 

 

 


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2009-12-15 04:51 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



CL狂玩QZ FB,,

望yui個mon都望到我發火拉-v-

hahahahahahaha;D

你這個舉動是我太敏感嗎?

數學,,我只識講,,一定好多人死,,

PTH hea 下就過左,,,

break我次次都好乖坐係度,,

四大美女抽獎=無抽T3T

中文,,都係悶字,,

英文又想訓,,哇,,難受;[

英文無乜溫都有100分=v=

Hist又hea hea hea =]

Music,,,

朱峰果一下踢都幾係野-0-

唔好當我足球咁踢喎-v-

又差點反書了嘻嘻嘻,,癲左

之後又Dance,,

好開心,,TQ好似唔洗表演

開心到high大左,,,狂興high-v-[yui應該係度笑]

囧囧囧

 

 

今日lunch我唔知發生咩事拉-0-

果2丁友係乜水-v-

你個2野篤篤唉唉唉,,,

失落,,你跟她的關係是,,,,,?

我無資格去理,,,=[

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2009-12-14 06:53 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



心情好多了吧;]

看到他心情都好了xd

hahaha;D

對wb ing -0-

悶的,,,

dreamyan去外國最少6年讀書-0-

軒哥慘了唉...

 

 


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2009-12-14 08:50 AM  [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))