|
|
|
|
| |
今日過得不錯
中文又去音樂室做短講
今堂最尾做係我
我自己講子陽都想笑死
偉文真係抵死-v-
唔記得眼神交流
餘下7秒-v-
數學兩堂又做數好煩
兩堂英文做上年份卷
又係最快拉嘻嘻嘻- -
張嘉銘哥哥話要炸我個qz,,
c0me 0n xd
IS Quiz -v- 唉唉唉,,,
都無乜點溫囉=3=放棄左
lunch番黎中屎,,,
又對作業同改正,,,
腳腳今日終於唔針對我
成日捉我錯字妖
PTH 朗讀
半堂就抽到我
錯左一粒字=3=
IS la;-
得個驚字,,
Quiz牙Quiz =v=
點知做下做下都唔錯= =
好彩記得串既字,,,
靠平時溫書得來的xd
希望有25/30[癲]
多謝珊珊找回我的WB TT
之後拉拉隊
無乜野搞
今日唔再唔開心拉=]
因為搵到個源頭,,,
所以宜家唔再介懷個d事
希望日日都好似今日咁過得不錯
聽日終於無Quiz ^^
所以我要cm
|
| |
|
|
|
|
| |
剛做完60個Vocab -v-
IS都未溫好,,
5:30起身溫!
車厘一定要起到身!
加油加油;]
好精神NOW,,
12點幾訓^^ |
| |
|
|
|
|
| |
Hall上又呆企,,
第2個bk sharing個條友好正-v-
無左電腦學會果個有趣人士xd
ISx2
睇個段片好想訓,,,
有人訓左-0- CCL係前面我訓唔到=[
聽日Quiz,,
Math,,我地Math半班唔合格[強!]
未派,,,不過其中之一實有我;D
蛇妖癲咁叫我地做WS-v-
黎料拉黎料拉-v-
Break落左去,,,
LSx2,,,
又係爆笑既2堂,,,
yui條邊好好玩^^
LUNCH賓墟,,,
佢地不停地噴冰,,,
我就不停地彈冰-V-
中文去音樂室,,,
做短講喔..;]
未到我,,,
ENG不停地Quiz,,,
FP又落去音樂室,,
講唔知乜野,,唔記得左-0-
無拉拉提名左我=[
之後又寫紙紙咩分個d -33-
今日本來過得蠻好,,
最尾就,,唉,,
就算你嬲我都好,,,
我都比左你滿左拉,,
係你想比0分姐我唔mind囉=[
你給她這樣高的分數,,不開心
原來這是妒忌引來的=3=
又down了,,choir都唔去,,
食野飲野就走,,
番屋企既時候,,,
我後面有2個男仔,,
瞭我-[]-拍我肩膀[驚!]
我當無野直行囉,,,
之後佢地行去我前面st0p左我,,
我咪扮望住對面馬路大叫,,
[牙媽,,[揮手中] ]
佢地就話:
[吊,,唔好玩既,,閃LU]
佢地PE衫後面寫住S.H.W,,
咩學校牙-v-?
有d爽-v-
釋慧文
你是否恨我?
|
| |
|
|
|
|
| |
CL狂玩QZ FB,,
望yui個mon都望到我發火拉-v-
hahahahahahaha;D
你這個舉動是我太敏感嗎?
數學,,我只識講,,一定好多人死,,
PTH hea 下就過左,,,
break我次次都好乖坐係度,,
四大美女抽獎=無抽T3T
中文,,都係悶字,,
英文又想訓,,哇,,難受;[
英文無乜溫都有100分=v=
Hist又hea hea hea =]
Music,,,
朱峰果一下踢都幾係野-0-
唔好當我足球咁踢喎-v-
又差點反書了嘻嘻嘻,,癲左
之後又Dance,,
好開心,,TQ好似唔洗表演
開心到high大左,,,狂興high-v-[yui應該係度笑]
囧囧囧
今日lunch我唔知發生咩事拉-0-
果2丁友係乜水-v-
你個2野篤篤唉唉唉,,,
失落,,你跟她的關係是,,,,,?
我無資格去理,,,=[
|
| |
|
|
|
|
| |
心情好多了吧;]
看到他心情都好了xd
hahaha;D
對wb ing -0-
悶的,,,
dreamyan去外國最少6年讀書-0-
軒哥慘了唉...
|
| |
|
|
« | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | ... | 120 | »
|