★厘
當故事失去美夢
美夢失去線索
而我們失去聯絡

一直愛著你
用我自己的方式

cherrylove21
暱稱: ;★`車厘=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
日誌統計
文章總數: 597
留言總數: 5046
今日人氣: 43
累積人氣: 17108
原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



今日番學, 數學,

教新既棒棒圖,,,

中屎 對完作業,,,

睇復活的軍團 好好睇,,,

英文 對野同玩野,,

好耶 聽日唔洗默書住,,

之後- -DT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

講左好多廢話之後,,

開始畫我舊野,,

聽日又唔開 家中又裝唔到個程式- -

一定要今日完成./;';;

可惜呢2堂入面 搞左2個器皿炸xd

都好既 放學一定要搞曬佢

之後LUNCH同妍and Mickey去M記=v=

CHin,,最後又玩成語,,

蔡叔要多謝我-v-我提水,,

但鄭sir比我答個條我唔識-33-

GEOG,,,無乜點教野咁=v=

笑癲xd 好好玩,,蔡叔砍我手指個下好痛v33v

Maggie繼續玩我既頭髮-v-

IS,,,喔,,,教卵子精子受精卵,,

唔知點解不停係咁笑-v-比人望住曬=[

我唔想笑架-v-停唔到,,connie姐也笑=p

又笑到熱曬拉成個人-v-

之後艱苦既野就黎拉-v- 去DT room同zoe,,

Zoe幫我整既野,,之後佢走左,,sor,,我del左你幫我整既-_-v

之後自己一個人整,,

整左大約1粒鐘-v- 整左好多次

個樽都唔滿意,,5點鐘,,

草圖完成左-碗杯樽+托盤,,滿足

之後ann同zoe同姑藍黎左,,

又黎幫我上色TT

幾個字之後,,完成左拉!

最後DT fung幫我壓縮個file就交左TT

感動感動,,多謝你地xd

我愛你地牙v3v

同姑藍走,,笑到死-v-

佢住蔡意橋橋底架xd

之後一路番去一路都好感激v33333333v

聽日放左學我要即回家,,因為,,

要去大尾督度假一天囧-v-

唔係太想,,好多功課牙,,

又無電腦用v0v

不過如果住7 or 8號度假屋,,

我會去個度玩成日既千秋xd

不過好似唔係呢2間-v-

我會影相架xd

星期日我會打qz掛,,

if得閒既話,,否則要星期一先打到-v-

要掛住我,,,88

cmcm唔該你地xd

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2009-12-03 06:12 PM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



今日又早番拉xd

做數學,,,之後早讀-v-

LS,,,講IQ,,自問我IQ唔正常,係低架=]

蔡叔帶眼鏡-v-笑死

之後PEx2,,,體適能=v=

sit up42炸,,不過有6分,,

手握力,,,28同27,,算高嗎-3- 6分,,,

坐地咩前身,,妖,,,得個3分-v-

掌上壓50下?定幾多,,,6分,,

跑圈19個炸=v= 都有6分=v=

27/30 -33- 憤怒,,扣曬係坐地咩前身-v-

我要好好鍛鍊拉筋=3=

累牙xd 中文鄭sir有事,,

我地就作文,真情對話-家書,,哈哈

285字-v- 又是我愛作文=p

數學唔記得做WB 6CD -v-

我發覺蛇妖真係好妖牙=]

LUNCh then IS,,,

就快講make野=v=

回家複習一下xd

ENG一堂講drama..

之後去講座,,

then同maggie做中屎作業,,

5點回家

ccmcmcmcm plzzzzzzz

 

 

 

 


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2009-12-02 05:41 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



今日番到去,,,做VA WS,,

之後去Hall集隊,,,無BK sharing =p

Math,,,畫圖,,好玩xd

VAx2,,,又見到多拉a夢了=]

無乜野做既一堂..好想搞下木咀個頭=v=

英文乘二

對野之後做口頭報告

劉嘉俊講左我個學號囉- -

出左講講講

好 到我講maggie xd 仇視我- -

maggie講完講木咀學號

佢好後悔 佢話木咀好似嬲左佢- -

lunch唔知點解會同左magge lunch -v-

全程笑加講野 全部都係木咀 maggie中意佢中意到咁

中文2堂作文

作得好快牙xd我愛作文又超左字數,,,唉

地理,,,教書- -

去choir就走拉

聽日拉拉隊開心牙=]

呢一日我不停地聽到一個人既燥音滋擾

佢仲留戀緊我pth既55分- -

不停叫55分-v-

砍左你牙喇 仇眼仇眼牙

另外蔡叔好好玩牙

我一講黎施呈

佢塊面即刻會變紅色xd

正到你牙= =

生日快樂 pooh

 

 


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2009-12-01 05:04 PM  [ 訪客留言(16) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



今日朝早起身做R.D

差2篇今日又要交=v=

之後咪做囉xd 趕得切,,

用左做R.D既時間用黎睇宮心計-3-

集隊,,無野玩-v-

CHIN,,默書,,唔記得左有無錯=p

之後語文手冊,,蔡叔好鬼正xd

Mathx2,,

一堂用左上GEOG,,寫番d野;]

之後Math教畫野-v- 蔡叔又想我隻左手殘廢=[

蛇妖好鬼串咀,,我地串佢佢話我地講既野好廢-0-

break落去R.A,,

ENGx2,,,又是NEE,,

好眼訓牙t3t

聽日要出去講野-33-

LUNCH回家炒飯去xd

中屎,,哇...笑爆堂=]

烏江自刎,,蔡叔係度扮吻自己比劉腳見到xd

腳話[你吻得咁開心,,洗唔洗出黎示範下?]

笑到我好鬼熱=v= 之後個powerpoint仲要播果d歌,,

哇,,Heidi本來好眼訓都即刻醒曬=]

有人話我煩,,我唔据牙\o/

PTH,,又一無聊課,,

Quiz溫到未溫過,,,照做囉xd

最後個part要溫書先識,,,

錯鬼曬囉=v=

朱子峰拎左我個張,,最唔想佢對,,,

佢把爛口我一錯就唱通街-33-

55分多謝=]無唔合格多謝xd

恭喜自己,,仲覺得自己一定唔合格添-3-

IS,,CCL終於回來,,但今堂好悶;[

我地同佢講午安大聲到嘔-0-

之後要飛去搵miss fung,,

妖又等佢等咁耐,,之後換PE 3再等=v=

等牙等到黎左,,,同Maggie做番d野就去dance,,

又換左個miss叫Fiona =]

佢換得好過miss Wong牙我覺得;D

佢話我個蛇腰做得good 囧蛇腰-v-

佢d舞步容易過miss Wong巧多;[

之後幫Miss落去買野飲,,,番去既時候

見到劉木咀坐左係度囧,,,笑左一下...

佢勁木望住左我,,驚xd

5點幾仲唔走既;D

之後跳到累到腳都軟,,

但今日教既舞跟音樂跳,,

跳得個10幾秒=[]=

好多動作都好姣哈哈;]

之後番家沖涼吃飯做功課就黎左呢度-v-

cm plz今次打長左

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2009-11-30 10:59 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



夜d打,,

我愛qz


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2009-11-30 08:26 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))