|
|
|
|
| |
今日番學, 數學,
教新既棒棒圖,,,
中屎 對完作業,,,
睇復活的軍團 好好睇,,,
英文 對野同玩野,,
好耶 聽日唔洗默書住,,
之後- -DT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
講左好多廢話之後,,
開始畫我舊野,,
聽日又唔開 家中又裝唔到個程式- -
一定要今日完成./;';;
可惜呢2堂入面 搞左2個器皿炸xd
都好既 放學一定要搞曬佢
之後LUNCH同妍and Mickey去M記=v=
CHin,,最後又玩成語,,
蔡叔要多謝我-v-我提水,,
但鄭sir比我答個條我唔識-33-
GEOG,,,無乜點教野咁=v=
笑癲xd 好好玩,,蔡叔砍我手指個下好痛v33v
Maggie繼續玩我既頭髮-v-
IS,,,喔,,,教卵子精子受精卵,,
唔知點解不停係咁笑-v-比人望住曬=[
我唔想笑架-v-停唔到,,connie姐也笑=p
又笑到熱曬拉成個人-v-
之後艱苦既野就黎拉-v- 去DT room同zoe,,
Zoe幫我整既野,,之後佢走左,,sor,,我del左你幫我整既-_-v
之後自己一個人整,,
整左大約1粒鐘-v- 整左好多次
個樽都唔滿意,,5點鐘,,
草圖完成左-碗杯樽+托盤,,滿足
之後ann同zoe同姑藍黎左,,
又黎幫我上色TT
幾個字之後,,完成左拉!
最後DT fung幫我壓縮個file就交左TT
感動感動,,多謝你地xd
我愛你地牙v3v
同姑藍走,,笑到死-v-
佢住蔡意橋橋底架xd
之後一路番去一路都好感激v33333333v
聽日放左學我要即回家,,因為,,
要去大尾督度假一天囧-v-
唔係太想,,好多功課牙,,
又無電腦用v0v
不過如果住7 or 8號度假屋,,
我會去個度玩成日既千秋xd
不過好似唔係呢2間-v-
我會影相架xd
星期日我會打qz掛,,
if得閒既話,,否則要星期一先打到-v-
要掛住我,,,88
cmcm唔該你地xd
|
| |
|
|
|
|
| |
今日又早番拉xd
做數學,,,之後早讀-v-
LS,,,講IQ,,自問我IQ唔正常,係低架=]
蔡叔帶眼鏡-v-笑死
之後PEx2,,,體適能=v=
sit up42炸,,不過有6分,,
手握力,,,28同27,,算高嗎-3- 6分,,,
坐地咩前身,,妖,,,得個3分-v-
掌上壓50下?定幾多,,,6分,,
跑圈19個炸=v= 都有6分=v=
27/30 -33- 憤怒,,扣曬係坐地咩前身-v-
我要好好鍛鍊拉筋=3=
累牙xd 中文鄭sir有事,,
我地就作文,真情對話-家書,,哈哈
285字-v- 又是我愛作文=p
數學唔記得做WB 6CD -v-
我發覺蛇妖真係好妖牙=]
LUNCh then IS,,,
就快講make野=v=
回家複習一下xd
ENG一堂講drama..
之後去講座,,
then同maggie做中屎作業,,
5點回家
ccmcmcmcm plzzzzzzz
|
| |
|
|
|
|
| |
今日番到去,,,做VA WS,,
之後去Hall集隊,,,無BK sharing =p
Math,,,畫圖,,好玩xd
VAx2,,,又見到多拉a夢了=]
無乜野做既一堂..好想搞下木咀個頭=v=
英文乘二
對野之後做口頭報告
劉嘉俊講左我個學號囉- -
出左講講講
好 到我講maggie xd 仇視我- -
maggie講完講木咀學號
佢好後悔 佢話木咀好似嬲左佢- -
lunch唔知點解會同左magge lunch -v-
全程笑加講野 全部都係木咀 maggie中意佢中意到咁
中文2堂作文
作得好快牙xd我愛作文又超左字數,,,唉
地理,,,教書- -
去choir就走拉
聽日拉拉隊開心牙=]
呢一日我不停地聽到一個人既燥音滋擾
佢仲留戀緊我pth既55分- -
不停叫55分-v-
砍左你牙喇 仇眼仇眼牙
另外蔡叔好好玩牙
我一講黎施呈
佢塊面即刻會變紅色xd
正到你牙= =
完
生日快樂 pooh
|
| |
|
|
|
|
| |
今日朝早起身做R.D
差2篇今日又要交=v=
之後咪做囉xd 趕得切,,
用左做R.D既時間用黎睇宮心計-3-
集隊,,無野玩-v-
CHIN,,默書,,唔記得左有無錯=p
之後語文手冊,,蔡叔好鬼正xd
Mathx2,,
一堂用左上GEOG,,寫番d野;]
之後Math教畫野-v- 蔡叔又想我隻左手殘廢=[
蛇妖好鬼串咀,,我地串佢佢話我地講既野好廢-0-
break落去R.A,,
ENGx2,,,又是NEE,,
好眼訓牙t3t
聽日要出去講野-33-
LUNCH回家炒飯去xd
中屎,,哇...笑爆堂=]
烏江自刎,,蔡叔係度扮吻自己比劉腳見到xd
腳話[你吻得咁開心,,洗唔洗出黎示範下?]
笑到我好鬼熱=v= 之後個powerpoint仲要播果d歌,,
哇,,Heidi本來好眼訓都即刻醒曬=]
有人話我煩,,我唔据牙\o/
PTH,,又一無聊課,,
Quiz溫到未溫過,,,照做囉xd
最後個part要溫書先識,,,
錯鬼曬囉=v=
朱子峰拎左我個張,,最唔想佢對,,,
佢把爛口我一錯就唱通街-33-
55分多謝=]無唔合格多謝xd
恭喜自己,,仲覺得自己一定唔合格添-3-
IS,,CCL終於回來,,但今堂好悶;[
我地同佢講午安大聲到嘔-0-
之後要飛去搵miss fung,,
妖又等佢等咁耐,,之後換PE 3再等=v=
等牙等到黎左,,,同Maggie做番d野就去dance,,
又換左個miss叫Fiona =]
佢換得好過miss Wong牙我覺得;D
佢話我個蛇腰做得good 囧蛇腰-v-
佢d舞步容易過miss Wong巧多;[
之後幫Miss落去買野飲,,,番去既時候
見到劉木咀坐左係度囧,,,笑左一下...
佢勁木望住左我,,驚xd
5點幾仲唔走既;D
之後跳到累到腳都軟,,
但今日教既舞跟音樂跳,,
跳得個10幾秒=[]=
好多動作都好姣哈哈;]
之後番家沖涼吃飯做功課就黎左呢度-v-
cm plz今次打長左
|
| |
|
|
« | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | ... | 120 | »
|