|
|
|
|
| |
♥11/1=)
今日番去,,差少少就比牙邊個早過我-0-
你們的condom真厲害XD
IS-考個半鐘,,,;]
哇,,都係有d唔識既=v=
放學又係-v- 同yui喪笑乜事?
喔喔喔,,羅白腳乞丐爛手指
真係好正牙=p
同hippo仔番家-0-
聽日GEOG`ENG
加油-v-`
♥1月12號;`祝某對情侶快樂;D
♥1月21號;`祝某個人生日快樂;)
|
| |
|
|
|
|
| |
唔想IS死-_-
今朝溫到宜家,,,g00d =]
18號有無人同我去睇秋田犬八千-v-?
希望牙Ann陪到我-v-
唉,,幾時考完試架-0-
雖然唔洗做功課可以早放`
不過我中意上堂多d=3=
考試幾多日就病足幾多日,,,
車厘唔係咁弱架=_=''
成日諗起Ms.Fung講
[y0u know`I really want t0 cry-v-]
我地係唔係應該話
[Ms.Fung`I really want t0 die -_-]
苦悶的星期日>___<
默默在你的身後守候的我
多想看你不經意的笑容
或許我的心你不懂
我努力讓你感動
在你眼中有多麼笨拙的我
決不放棄追逐你的執著
只要你能再多些回應我
一個笑或點頭全接受
能不能再靠近一點點
大聲說出你所有感覺
別再緊緊關在只有自己的世界
溫暖太陽為你迎接
能不能再靠近一點點
能不能再勇敢一點點
就算讓我知道我永遠只是單戀
我也會藏著感謝
笑著和你說再見
c0mment♥
c0mment♥
|
| |
|
|
|
|
| |
其實11點幾打比牙Ann係想講我唔去接佢地-_-
但無奈地cut左線XD
又病發`唔係好左架咩t33t
燒到104.2,,,又嘔;!
又咳到眼水漂=33=
一路訓訓到宜家,,,;[
病樣一個,,青青地,,
點算,,頹曬-v-
唔得牙我要溫IS!
我最愛既野唔可以成績差!
好辛苦-____________-
|
| |
|
|
|
|
| |
終於有2日休息下XD
朝早7:36,,著鞋,,
睇住新聞,,新聞影住個外國佬;;
行下行下sin低左,,,
之後禁住個屎忽好難受-v-
笑左3分鐘先出門,,
一路行一路笑XD
番到去,,唔知做乜野,,,
中文`容易=]
History`0k=]
不過都係一日咳到黑=p
hahahaha,,同yui番家;]
一路笑笑笑笑,,,
無野打-0-
c0mment♥
|
| |
|
|
|
|
| |
燒退左;咳勁左=v=
入Hall考`空氣好`但跟你太遠距離了吧~
通識先`做做下呆曬,,坐正個窗隔離,,,
冷風狂吹`一路震一路寫;;
份卷-v-`唔係人做既-3-
有溫既就無出-v-`
問個個個個都話已死,,
我想話如果題題用心去做一定做唔曬`
寫字都寫到彊曬=v=邊個覺得容易?
之後pth`music,,,0k既-_-
之後LUNCH同Zoe去盈豐`
2位病人狂咳咳咳;;
之後入Hall,,等PTH 0ral;[
點解1E男仔咁快-v-
我係全級最遲走既33號=[]=
1E女仔都係全級最遲叫名既女仔t33t
許嬿*v*
0k的;]不過等個陣cold到唔知想點-0-
成4點先走t3333333t
聽日History+中文作文`語文運用,,,,
中文作文哇`愛到你嘔-v-
History,,第3課唔熟,,,宜家溫先;]
|
| |
|
|
« | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | ... | 120 | »
|