★厘
當故事失去美夢
美夢失去線索
而我們失去聯絡

一直愛著你
用我自己的方式

cherrylove21
暱稱: ;★`車厘=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
日誌統計
文章總數: 597
留言總數: 5046
今日人氣: 41
累積人氣: 17106
原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



,,功課日  ;)


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2010-01-03 11:47 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



溫書日;]

進度唔錯=)

聽日同Maggie去做功課;)

去邊度做好呢-3-''

帶埋d書去溫xD

二缺一添xd

小AnnAnn一定唔會去xd

無得一齊講A~I~R =]

講Maggie個Ivan都好=p

大把野講;佢講到好爽XD

咳咳咳咳到死死下;(

溫通識都溫到死死下-0-

等等等等佢0n都死死下-33-

 

 

我一直開著msn還不是等待著你0n!

我點解要呢段時間0n?

因為你琴日呢段時間有0n=v=

我想撞下彩見唔見到你0n-,-

你宜家有0n牙-v-我心滿意足了,,

儘管我只是看著你的名字發呆,,

人仔旁有一個時鐘!

就是離開的意思牙-v-

我也滿足了XD

只是你從不知道吧=)

每次我也要等到你離了線`

我才放心睡去;;

有一次你成12點幾先0ff-,-

好眼訓XD

 

c0mment

 

 

 

 

 


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2010-01-02 11:25 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



咁高興打多篇LA =]

12點開始我好乖咁入房溫中屎架=p

之後溫到唔記得左幾點都溫左好多;]

之後溫陣通識;哇,,通識好難頂-,-

之後又中屎XD

終於溫完la =]

要背既都背得七七八八=v=

當作戰成功架la y0=]

聽日溫咩呢-,-聽日先算;

頭先搵番個考試時間表;;

中屎15號先考=]

話說我牙哥佢去倒數;;

之後成5點幾先番屋企XD

我就2點幾3點-v-`

聽歌聽到好精神0v0

之後牙哥下午2點幾先醒囉-0-

型`

好既,,又Happy New Year xD

c0mment

 


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2010-01-01 08:54 PM  [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



2010既第一日,,

就係一定要開始拼命溫書既日子;

因為時日無多,,,就快考試=]

所以12:00開始就閉門溫中屎,,

唔可以搞部電腦!

決定溫中屎溫到食晚飯=v=

3點break`6點break`每個break 15分鐘;]

聽日都係牙!聽日都要咁-,-

決定溫左難既科先!

IS`中文`西屎都溫左;

中屎溫左唔知有無一半-0-

所以要加油=]

1/1 <--Happy New Year;

唔知新聞會唔會話有好多牙B,,

係0時0分出世呢-v-個牙媽一定好辛苦,,

想準時bit個牙B出黎,,-v-`

車厘加油;!

c0mment


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2010-01-01 10:41 AM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



2010;

哇哇哇;2010年拉喂!

新既一年拉;D

2010第一篇既QZ  =p

我幾準時=v=

開心開心;★

★邊個搶到1你就行運拉XD

 

好想同你倒數T0T

唔怕拉;祝你Happy New Year^^

2010我都係咁愛你

係1E識到你我覺得我好幸福

可唔可以比我繼續愛你?


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2010-01-01 12:00 AM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))