|
|
|
|
| |
♥溫書日;]
進度唔錯=)
聽日同Maggie去做功課;)
去邊度做好呢-3-''
帶埋d書去溫xD
二缺一添xd
小AnnAnn一定唔會去xd
無得一齊講A~I~R =]
講Maggie個Ivan都好=p
大把野講;佢講到好爽XD
咳咳咳咳到死死下;(
溫通識都溫到死死下-0-
等等等等佢0n都死死下-33-
我一直開著msn還不是等待著你0n!
我點解要呢段時間0n?
因為你琴日呢段時間有0n=v=
我想撞下彩見唔見到你0n-,-
你宜家有0n牙-v-我心滿意足了,,
儘管我只是看著你的名字發呆,,
人仔旁有一個時鐘!
就是離開的意思牙-v-
我也滿足了XD
只是你從不知道吧=)
每次我也要等到你離了線`
我才放心睡去;;
有一次你成12點幾先0ff-,-
好眼訓XD
♥c0mment
|
| |
|
|
|
|
| |
♥咁高興打多篇LA =]
12點開始我好乖咁入房溫中屎架=p
之後溫到唔記得左幾點都溫左好多;]
之後溫陣通識;哇,,通識好難頂-,-
之後又中屎XD
終於溫完la =]
要背既都背得七七八八=v=
當作戰成功架la y0=]
聽日溫咩呢-,-聽日先算;
頭先搵番個考試時間表;;
中屎15號先考=]
話說我牙哥佢去倒數;;
之後成5點幾先番屋企XD
我就2點幾3點-v-`
聽歌聽到好精神0v0
之後牙哥下午2點幾先醒囉-0-
型`
好既,,又Happy New Year xD
c0mment♥
|
| |
|
|
|
|
| |
♥2010既第一日,,
就係一定要開始拼命溫書既日子;
因為時日無多,,,就快考試=]
所以12:00開始就閉門溫中屎,,
唔可以搞部電腦!
決定溫中屎溫到食晚飯=v=
3點break`6點break`每個break 15分鐘;]
聽日都係牙!聽日都要咁-,-
決定溫左難既科先!
IS`中文`西屎都溫左;
中屎溫左唔知有無一半-0-
所以要加油=]
1/1 <--Happy New Year;
唔知新聞會唔會話有好多牙B,,
係0時0分出世呢-v-個牙媽一定好辛苦,,
想準時bit個牙B出黎,,-v-`
車厘加油;!
c0mment♥ |
| |
|
|
|
|
| |
♥2010;
♥哇哇哇;2010年拉喂!
♥新既一年拉;D
♥2010第一篇既QZ =p
♥我幾準時=v=
開心開心;★
★邊個搶到1你就行運拉XD
好想同你倒數T0T
唔怕拉;祝你Happy New Year^^
2010我都係咁愛你♥
係1E識到你我覺得我好幸福♥
可唔可以比我繼續愛你?♥ |
| |
|
|
« | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | ... | 120 | »
|