★厘
當故事失去美夢
美夢失去線索
而我們失去聯絡

一直愛著你
用我自己的方式

cherrylove21
暱稱: ;★`車厘=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
日誌統計
文章總數: 597
留言總數: 5046
今日人氣: 27
累積人氣: 17092
原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



無心機post相-_-唔post拉:D

今日10點半先起身`即刻換衫`

番學校LALA隊`

又見到3個好靚女既隊長xd

跳下敲下樽咁樣`

12點55分我就走lu`

要去屯西交收銀包`

去到大興北`發現唔夠錢(!)

我張50$唔見左囉-_-

明明擺左落去架t33t`

死la點算好呢=0=

之後就搭左去安定搵我媽子救我-0-

問佢借住先XD

個陣已經遲到拉t333333t

不過交收果個仲未打比我`

之後搭番去屯西`

一出輕鐵果個人就打黎xd

話佢到左,,呼~~~佢都遲到-_-

剛剛好xd 個姐姐好靚女;p

個銀包好靚=] 興奮地回家-0-

好彩有媽媽xd THX A LOT ;)

銀包得番10蚊`算,,

番屋企合味道=p

要做功課la`

聽日又要去lala隊`

今日真係好凍=_____=

你地要小心身體=]

聽日暖番少少架la xd

唔該`擺低你地既c0mment v_v

唔該`擺低你地既c0mment v_v

唔該`擺低你地既c0mment v_v

唔該`擺低你地既c0mment v_v

 

 

 

 


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2010-02-18 02:53 PM  [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



呢個上集係齋打唔post相-_-

下集齋post ;p

好la`回億下先-0-

前日就去大尾督la`

又係個間無乜野好講-3-

無落雨真係好彩xd

千秋我黎la=]

2個表妹係度-__-

本人唔中意小朋友xd

淨係中意狗xd

去到hea下食下薯片`

就BBQ lu`B下B下`

哇`食左好多野-0-

有幾隻野貓走左出黎`

比d骨佢地吃`

但唔比人摸囉,,

一走近佢地就閃曬`

有野吃就走過黎-___-

算`唔同貓玩`

不過真係超hea-0-

B下打下千秋睇下貓`

咁就夜晚拉xdxdd

6點幾7點個陣`

開始賭錢la`

舅父突登帶左成袋散銀黎`

比我地d細路分-___-

叫我地用3隻手指[拿]`

我[拿]得個少少t3t

不過照玩xd玩撞柱`

超刺激;p

媽子好可愛-0-

自己撞柱就黑面`

人地撞左佢就拍手大笑xd

我d牌好靚xd

有幾次都好正xd

仲要唔撞柱yo`

贏左400蚊`

變左大贏家-_-

見媽子咁陰公比左300蚊佢;p

我好孝順=]=]=]

之後牙爸同牙媽要走lu`

實在太唔捨得媽媽t33t

不過佢要番工嘛0_0

之後唔玩撞柱`分番錢`

每人分到70蚊`

因為好多人輸錢=]

之後我係房度hea`

hea左一陣就玩魚蝦蟹xd

我d直覺蠻準x)

又贏左好多-0-

太開心la我xd

呢個時候已經11點`

表妹個d訓左囉`

表哥個d又唔同我玩-_-

咁我咪玩iphone`

上youtube聽歌`

之後我搞緊張相`

試下po唔po到上fb`

點知得左xdxd

iphone實在太好玩-0-

d games玩到我din左;p

係咁畫個mon -_-

玩呢個都玩左個幾鐘`

之後吃燉蛋=]

好吃好吃`

我得罪左某位牙姨xd

佢整d燉蛋好老`

之後佢問點解會咁既呢?

之後我講左句[好似你咁老._.]

就比佢打xdxdd

之後已經2點幾`

過得好快-0-

同姨丈玩猜枚`

輸左飲啤酒`

我狂輸-_-

飲左一大罐xd

唔好話我曳la xd

媽子話一日半日無所謂=p

之後係iphone打保齡`

1蚊1分`我輸左37蚊-_-

之後同牙姨跳舞-_-

搞下搞下又3點幾`

差唔多訓`

不過某位親戚的鼻鼾,,,

震爆間房-0-

4點幾我先訓到囉t33t

9點幾起身-_-`

發現我係最遲起果個xd

出廳睇`哇哇哇!

4條友仲打緊麻雀`

好明顯無訓過`

d表哥都係-_-

凌晨3點打到朝早9點`

係唔係癡線架xd

之後吃早餐`

11點度就退房`

我同牙哥番屋企`

行緊個陣發覺`

我親愛既大佬`

一路行d女仔一路望佢-0-

可能佢真係激似高鈞賢既關係xd

2點幾終於番到屋企`

食d薯片即訓覺`

屋企既床永遠都係最舒服=]

一訓就訓到6點幾`

如果唔係食飯既話我唔會起-_-

食完就數利是`贏既錢`

全部夾埋`加埋爸媽比既錢`

有$$$4860 -_-

儲起佢先xd

宜家超精神=]

聽日啦啦隊`

之後去西鐵站交收`

之後接媽子放工`

去影回鄉證既相-0-

之後喪做功課=]

唔出街la xd

好la`聽日得閒既話post相=]

大家要比cm我-3-'

如果唔係無下集.__.xp

 

 

 

 

 


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2010-02-18 01:09 AM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



就快走lu`其實我都未拜年-_-

鄉下個邊比左利是lu xd

今日就去租左屋拜年`

之後住一晚=]=]

我諗今晚唔洗訓;p

牙媽牙爸聽日要番工`

所以今晚走xd

我又點會今晚走呢=p

我要賭錢XD

我要贏錢XD

我要洗錢XD

我要輸錢XD

全因為d錢都唔係我既-0-

嘻嘻嘻嘻嘻-_-好興奮xd

不過落雨就玩唔到千秋lu`

哇`真係好冷喔-________-

林海峰vs泥蜢-0-

完全o咀xd

hahahahahaha;D

我癡線-_-

大家比個cm我LA =]

 

 

 

 


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2010-02-16 10:33 AM  [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



本來係鄉下但過唔到關之後,,,

今朝10點幾起身同媽子行街`

去左吉野家`超正正`!

之後就行去吉之島-0-

周圍睇睇睇,,,救命-33333-

陪牙媽睇衫好悶-_-又焗`

不停黑癡xd 不過都買左件衫,,

之後比牙媽趕左番屋企;p

因為佢想自己一個人行-0-

等小巴等左超耐-_-

加上寒風同微雨-0-

嘻-__________-

搭緊個陣`有個大陸女人係我隔離`

佢話[唔街`巴屎賺幼落!]

其實係唔該`巴士站有落xd

之後我就係度偷笑,,=0=

比佢望住左xd

聽日去大尾督lu`後日番xd

又要影好多相=p

睇緊農夫小兒嬉-333-

笑死我個花姐玲姐姐姐v3v

天氣不好!

我要cM`;)

我要cM`;)


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2010-02-15 03:10 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



過左香港先知回鄉證過左期;p

之後唔洗番鄉下囉xd

呢個大年初一超難忘;p

首先10點我同爸媽過關la`

行e道`之後就過深圳果邊,,

之後我一入張回鄉證`

佢話張證過左期`1月31過左,,,

但牙爸媽已經過左關-33-

即係我過唔到拉`咁d工作人員就叫佢地

要過番香港個邊`dadmum叫我係原位等佢-__-

咁牙爸媽就過左對面拉-33- 我就等下,,

等等下d工作人員話要check我張回鄉證`

佢地d普通話講得超快囉,,佢又問我好多野`

我又要用普通話答-0- 好彩答到-___-

叫我行番去香港個邊,,我咪行`

之後又有個工作人員標出黎`

問我有咩可以幫到你,,,我咪一大輪野講比佢聽,,'

之後又帶我去見另外一個`又一大輪講`

講講講都見唔到dadmum`

佢地就帶左我去office`

嗌咪見我牙媽個名黎接我囉xdxdxd

可能驚我呢個小妹妹係偷渡-_-

我係入面等左8分鐘度;p

之後見到dadmum lu`接我走,,

dad就自己番鄉下`mum就同我番屯門xdxd

如果mum都番鄉下就好xd

我同牙哥係屋企想點都得=]

不過番到屋企已經好好.0.

就係咁樣`我又回來了!

初三初四先走xdxd

去拜年yoyoyoyoyo=]=]=]=]=]=]=]

這個初一真難忘yoyoyo=]=]=]=]=]=]

 

 

 

 


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2010-02-14 01:38 PM  [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))