|
|
|
|
| |
無心機post相-_-唔post拉:D
今日10點半先起身`即刻換衫`
番學校LALA隊`
又見到3個好靚女既隊長xd
跳下敲下樽咁樣`
12點55分我就走lu`
要去屯西交收銀包`
去到大興北`發現唔夠錢(!)
我張50$唔見左囉-_-
明明擺左落去架t33t`
死la點算好呢=0=
之後就搭左去安定搵我媽子救我-0-
問佢借住先XD
個陣已經遲到拉t333333t
不過交收果個仲未打比我`
之後搭番去屯西`
一出輕鐵果個人就打黎xd
話佢到左,,呼~~~佢都遲到-_-
剛剛好xd 個姐姐好靚女;p
個銀包好靚=] 興奮地回家-0-
好彩有媽媽xd THX A LOT ;)
銀包得番10蚊`算,,
番屋企合味道=p
要做功課la`
聽日又要去lala隊`
今日真係好凍=_____=
你地要小心身體=]
聽日暖番少少架la xd
唔該`擺低你地既c0mment v_v
唔該`擺低你地既c0mment v_v
唔該`擺低你地既c0mment v_v
唔該`擺低你地既c0mment v_v
|
| |
|
|
|
|
| |
呢個上集係齋打唔post相-_-
下集齋post ;p
好la`回億下先-0-
前日就去大尾督la`
又係個間無乜野好講-3-
無落雨真係好彩xd
千秋我黎la=]
2個表妹係度-__-
本人唔中意小朋友xd
淨係中意狗xd
去到hea下食下薯片`
就BBQ lu`B下B下`
哇`食左好多野-0-
有幾隻野貓走左出黎`
比d骨佢地吃`
但唔比人摸囉,,
一走近佢地就閃曬`
有野吃就走過黎-___-
算`唔同貓玩`
不過真係超hea-0-
B下打下千秋睇下貓`
咁就夜晚拉xdxdd
6點幾7點個陣`
開始賭錢la`
舅父突登帶左成袋散銀黎`
比我地d細路分-___-
叫我地用3隻手指[拿]`
我[拿]得個少少t3t
不過照玩xd玩撞柱`
超刺激;p
媽子好可愛-0-
自己撞柱就黑面`
人地撞左佢就拍手大笑xd
我d牌好靚xd
有幾次都好正xd
仲要唔撞柱yo`
贏左400蚊`
變左大贏家-_-
見媽子咁陰公比左300蚊佢;p
我好孝順=]=]=]
之後牙爸同牙媽要走lu`
實在太唔捨得媽媽t33t
不過佢要番工嘛0_0
之後唔玩撞柱`分番錢`
每人分到70蚊`
因為好多人輸錢=]
之後我係房度hea`
hea左一陣就玩魚蝦蟹xd
我d直覺蠻準x)
又贏左好多-0-
太開心la我xd
呢個時候已經11點`
表妹個d訓左囉`
表哥個d又唔同我玩-_-
咁我咪玩iphone`
上youtube聽歌`
之後我搞緊張相`
試下po唔po到上fb`
點知得左xdxd
iphone實在太好玩-0-
d games玩到我din左;p
係咁畫個mon -_-
玩呢個都玩左個幾鐘`
之後吃燉蛋=]
好吃好吃`
我得罪左某位牙姨xd
佢整d燉蛋好老`
之後佢問點解會咁既呢?
之後我講左句[好似你咁老._.]
就比佢打xdxdd
之後已經2點幾`
過得好快-0-
同姨丈玩猜枚`
輸左飲啤酒`
我狂輸-_-
飲左一大罐xd
唔好話我曳la xd
媽子話一日半日無所謂=p
之後係iphone打保齡`
1蚊1分`我輸左37蚊-_-
之後同牙姨跳舞-_-
搞下搞下又3點幾`
差唔多訓`
不過某位親戚的鼻鼾,,,
震爆間房-0-
4點幾我先訓到囉t33t
9點幾起身-_-`
發現我係最遲起果個xd
出廳睇`哇哇哇!
4條友仲打緊麻雀`
好明顯無訓過`
d表哥都係-_-
凌晨3點打到朝早9點`
係唔係癡線架xd
之後吃早餐`
11點度就退房`
我同牙哥番屋企`
行緊個陣發覺`
我親愛既大佬`
一路行d女仔一路望佢-0-
可能佢真係激似高鈞賢既關係xd
2點幾終於番到屋企`
食d薯片即訓覺`
屋企既床永遠都係最舒服=]
一訓就訓到6點幾`
如果唔係食飯既話我唔會起-_-
食完就數利是`贏既錢`
全部夾埋`加埋爸媽比既錢`
有$$$4860 -_-
儲起佢先xd
宜家超精神=]
聽日啦啦隊`
之後去西鐵站交收`
之後接媽子放工`
去影回鄉證既相-0-
之後喪做功課=]
唔出街la xd
好la`聽日得閒既話post相=]
大家要比cm我-3-'
如果唔係無下集.__.xp
|
| |
|
|
|
|
| |
就快走lu`其實我都未拜年-_-
鄉下個邊比左利是lu xd
今日就去租左屋拜年`
之後住一晚=]=]
我諗今晚唔洗訓;p
牙媽牙爸聽日要番工`
所以今晚走xd
我又點會今晚走呢=p
我要賭錢XD
我要贏錢XD
我要洗錢XD
我要輸錢XD
全因為d錢都唔係我既-0-
嘻嘻嘻嘻嘻-_-好興奮xd
不過落雨就玩唔到千秋lu`
哇`真係好冷喔-________-
林海峰vs泥蜢-0-
完全o咀xd
hahahahahaha;D
我癡線-_-
大家比個cm我LA =]
|
| |
|
|
|
|
| |
本來係鄉下但過唔到關之後,,,
今朝10點幾起身同媽子行街`
去左吉野家`超正正`!
之後就行去吉之島-0-
周圍睇睇睇,,,救命-33333-
陪牙媽睇衫好悶-_-又焗`
不停黑癡xd 不過都買左件衫,,
之後比牙媽趕左番屋企;p
因為佢想自己一個人行-0-
等小巴等左超耐-_-
加上寒風同微雨-0-
嘻-__________-
搭緊個陣`有個大陸女人係我隔離`
佢話[唔街`巴屎賺幼落!]
其實係唔該`巴士站有落xd
之後我就係度偷笑,,=0=
比佢望住左xd
聽日去大尾督lu`後日番xd
又要影好多相=p
睇緊農夫小兒嬉-333-
笑死我個花姐玲姐姐姐v3v
天氣不好!
我要cM`;)
我要cM`;)
|
| |
|
|
|
|
| |
過左香港先知回鄉證過左期;p
之後唔洗番鄉下囉xd
呢個大年初一超難忘;p
首先10點我同爸媽過關la`
行e道`之後就過深圳果邊,,
之後我一入張回鄉證`
佢話張證過左期`1月31過左,,,
但牙爸媽已經過左關-33-
即係我過唔到拉`咁d工作人員就叫佢地
要過番香港個邊`dadmum叫我係原位等佢-__-
咁牙爸媽就過左對面拉-33- 我就等下,,
等等下d工作人員話要check我張回鄉證`
佢地d普通話講得超快囉,,佢又問我好多野`
我又要用普通話答-0- 好彩答到-___-
叫我行番去香港個邊,,我咪行`
之後又有個工作人員標出黎`
問我有咩可以幫到你,,,我咪一大輪野講比佢聽,,'
之後又帶我去見另外一個`又一大輪講`
講講講都見唔到dadmum`
佢地就帶左我去office`
嗌咪見我牙媽個名黎接我囉xdxdxd
可能驚我呢個小妹妹係偷渡-_-
我係入面等左8分鐘度;p
之後見到dadmum lu`接我走,,
dad就自己番鄉下`mum就同我番屯門xdxd
如果mum都番鄉下就好xd
我同牙哥係屋企想點都得=]
不過番到屋企已經好好.0.
就係咁樣`我又回來了!
初三初四先走xdxd
去拜年yoyoyoyoyo=]=]=]=]=]=]=]
這個初一真難忘yoyoyo=]=]=]=]=]=]
|
| |
|
|
« | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | ... | 120 | »
|